{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Træning af min 4års. {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg har brug for lidt gode idéer til træning og motionering af min 3- snart 4års vallak smiley
Han står hjemme hos mig selv og det er jeg da også vældig glad for! Problemet er når vi ikke har facilliteterne til at ride selv, og jeg ikke må køre bil som 13-årig og derfor ikke kan køre Chateau og jeg ud til et nærtliggende ridehus uden min mors hjælp, kan jeg ikke ride så tit.. Min mor har først fri ved spisetid, og bagefter aftensmaden er det ikke sikkert at hverken Chateau eller jeg har energien og lysten til det..

Så, nogen der har nogle gode foreslag til hvordan jeg kan motionere ham hjemme uden ridebane, ridehus eller andre træningsmuligheder? Han er ikke trafiksikker, så at gå en tur med ham er udelukket!

- Ellers, byd? smiley

Michelle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning af min 4års.
  • #1   19. maj 2009 longere på folden ?

  • #2   19. maj 2009 har i ham så ikke ude? (; - når du ikke kan gå tur med ham?

  • #4   19. maj 2009 <b>Din onde tvilling:</b>
    Det har jeg tænkt over, men da han tonser rundt på folden hele dagen i forvejen, kan man sige at der skal en del timers longering til, før det har samme effekt som ridning smiley

    <b>Pindsvin:</b>
    Hvis du mener fold osv, så jo smiley Han er ude, men vi har endnu ikke arbejdet i at gøre ham trafiksikker.

    <b>Suzy Jensen:</b>
    Det vil vi ikke arbejde i endnu, da han er en varm hest og han endnu ikke er 100% styrbar under rytter endnu. Desuden bor vi lige ud til hovedvej A8, så det er ikke det ideelle sted at starte med en ung, varm hest smiley
    Og jeg kan ej heller ride ham på mark endnu, da han som sagt er varm og ikke 100% styrbar endnu smiley
    Vi har også et sted hvor vi kan låne ridehus, hos nogle af vores venner. Problemet er at min mor ikke har tiden til at køre hver dag, hvilket jo er fuldt forståeligt. Jeg får undervisning en gang om ugen på ham, derfor ville det være genialt at holde ham igang i mellemtiden, så den halve time om ugen ikke var spildt smiley


  • #5   19. maj 2009 du kan jo gøre den trafiksikker, I vil jo skulle ud i trafikken flere gange, med mindre du har tænkt at I kun skal være sandkasserytter og ikke nyde noget afveklsende en gang i mellem... og jo tidligere den bliver trafiksikker, jo lettere er det smiley

  • #6   19. maj 2009 gå ture med den, gør den trafiksikker, smiley ..
    har i ikke noget marker, du kan motionere den på, ride træne longere osv ?


  • #7   19. maj 2009 Har I en fold? Køb en stor bold til ham som den her: (link fjernet) og spil fodbold med ham smiley

  • #8   21. maj 2009 Hvis folden er stor så spær evt et stykke af den af som du kan bruge til at træne på.. det er jo temmelgt hårdt for den at gå 30 min underisning, hvis den ikke rides i mellemtiden..
    Har du kun den gående eller har den selvskab ?


Kommentér på:
Træning af min 4års.

Annonce