{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  susan kjærgård
  • #1   9. jun 2009 Desværre, men ville gerne..

• #4   9. jun 2009 NEJ ville ikke kunne holde hende ud

• #5   9. jun 2009 hvad har hun gjort siden i ser så dårligt på hende ? smiley

• #6   9. jun 2009 Nej, men jeg kunne godt tænke mig at møde hende smiley

Ikaros: 65kr. er da godt nok ikke alverden (;

Lige til jer der ikke kan lide hende:
    Hvorfor ? jeg spørger KUN fordi jeg ikke selv har mødt hende og aner ikke rigtig noget om hende, så det er vel godt at høre noget fra begge parter.

• #9   9. jun 2009 hvis det hjælper kan jeg bruge alle metoder !!!
    så er jeg lige glad, hvis jeg skal smide tøjlen, bar jeg ved det vil virke .. så er det fint

• #10   9. jun 2009 Sjovt nok, så er det er formål med at " smide tøjlen og ride så'n ".

• #11   9. jun 2009 ja det er jo det , det handler om hesten jo .
    sys hendes holdninger virker rigtig gode smiley

• #12   9. jun 2009 jeg har ikke så meget imod hendes metoder men at høre på hende snakke nej det holder jeg ikke ud

• #13   9. jun 2009 hvorfor?

• #14   9. jun 2009 Ikaros - amen så var du vidst også gået galt i byen. Jeg ved lidt om hende, men jeg kan vel sige at du har misforstået hendes grunpræncip så.

• #15   9. jun 2009 nej havde nok endt med at halskugge hende inden ret mange timer var gået xD

ikk fordi jeg priser den voldsomme dressurridning, men fordi jeg synes hun er utrolig træls at høre og er lidt for høj i hatten

• #16   9. jun 2009 Janni H: Fuldstændig enig med dig smiley Hehe.

også fordi hun ikke engang selv overholde hendes egne metoder, kan bare ikke klare hende.

Og hendes "Tog-forklaring" ALdrig hørt værre ****
    Men godt for jer der kan lide hende smiley

• #17   9. jun 2009 jeg ville slet ikke kunne høre på hende, hendes stemme er fucki*g irriterende xD

• #18   9. jun 2009 nej godt det ikke er mig der skal derhen!!

• #19   9. jun 2009 sys sku hun er iorden , men kender hende også som person.
    min far arbejder med hendes far , såå der snakker vi da også som almindelige mennesker og ik som heste folk ! smiley

• #20   9. jun 2009 Høj i hatten ville jeg ALDRIG kunne få mig selv til at kalde hende.
    Jeg har været så heldig at snakke med hende og se hende undervise flere gange. Hun har blandt andet været og give undervisning på min mors shetlænder rideskole hvor der var børn fra 7 år der skulle lære indlæringsteori og shetlændere med lang pels. Hun tog det lige så seriøst som hvis det havde været voksne mennesker på store dyre varmblodsheste. Hvis det er at være høj i hatten, så vill jeg ønske der var flere som var det!

Hvis man har tid til at uddanne sin hest korrekt både fysisk og psykisk, så er Susan den helt rigtige underviser, men hvis man hellere vil springe over hvor gærdet er lavest, så skal man vælge en anden.

• #21   9. jun 2009 Regtize - Hvad mener du med at hun ikke selv overholder hendes egne metoder?

• #22   9. jun 2009 Det er egentligt sjovt og se 'hvilke' mennesker der ikke bryder sig om hende og hvem der gør :o).

• #23   9. jun 2009 Krikken - Det må du gerne uddybe? :o)

• #24   9. jun 2009 jeg skal ikke, men ville ønske jeg skulle! Min hest har været deroppe :o) og jeg har set hende ride + set det daglige arbejde i stalden :o)

• #25   10. jun 2009 Jeg skal på BBH ridelejr heldigvis! smiley iiih jeg glæder mig! Ville ikke vælge en anden ridelejr, da jeg synes Susans metoder rocker totalt og så virker de! Det tager bare tid, hvilket jo er en naturlig del af hestens uddanelse smiley
    "Hvis man har tid til at uddanne sin hest korrekt både fysisk og psykisk, så er Susan den helt rigtige underviser, men hvis man hellere vil springe over hvor gærdet er lavest, så skal man vælge en anden. ´" - jeg er helt enig smiley

Regitze: Vil også gerne vide hvad du mener med at hun ikke overholder sine egne metoder? Hun er da en af de få som overholder sine metoder!

• #26   15. jun 2009 pyh.. hvor mange har set hende ride, dengang hun var med i toppen? For da var hun nemlig rigtig rigtig slem. Der var ingen kære mor for de heste hun red, og hendes pludselige skift til den her anden ridestil, virker lidt.. mærkeligt. Lidt som om der skal gøres noget godt igen efter alt det hun måske selv er blevet anklaget for? Vides ikke, men synes ikke rigtigt der er noget formål med den her slags ridning. Der er ikke rigtigt noget grundlag for ridningen, for ja, vi kan alle få vores heste til at gå i "støvsuger position", men hvad så bagefter? Skal vi bruge resten af vores hesteliv på at ride med lange tøjler og hænge ude om halsen på hesten?
    Ja, der er forskel på hvilke mennesker der kan lide hende, og ikke kan lide hende smiley Jeg kan "ikke lide hende", fordi jeg/ min ridestil minder om en af dem man ser på epona.tv..

:o)

• #27   15. jun 2009 JosefineFriberg *Keite* !

Susan indrømmer jo blankt at hun selv har redet forfærdeligt og at hun ikke er stolt af det. Men dengang vidste hun ikke bedre - det gør hun nu.. Det er vel grund nok til at ændre stil??
    Desuden behøver man jo på ingen måde at ride anatomisk rigtigt for at bruge en fornuftig indlærinsmetode. Det er vel til en vis grad stadig muligt at ride sin hest bag lod osv. selvom man gør brug af den etologiske indlæringsteori. Og omvendt. Man kan også godt ride støvsuger ridning uden at bruge negativ/positiv forstærkning.

Det er jo et spørgsmål om at "tage" det man kan bruge og så lade resten ligge hvis man ikke synes det passer med ens stil..

Jeg kunne aldrig drømme om at "pakke" min hest sammen og ride den bag lod, men jeg har heller ikke planer om at longere den i 3 måneder med snuden i jorden før jeg skridter en tur på den. Men jeg synes det er super vigtigt at få styr på basis signalerne, så jeg har en hest der ikke bliver forvirret og som er stabil og sikker at ride på. Det er altså indlæring med negativ forstærkning jeg prioriterer lige nu, så må det andet komme når jeg synes jeg har tid og overskud til at få det trænet.

• #28   16. jun 2009 Nina A: jeg er helt enig smiley

• #29   17. jun 2009 Jeg synes nu at hun sætter sig selv lidt op på en piedestal ved at sige, at det eneste der duer, er hendes ridemetoder.. hvilket jo ikke er korrekt, for hvad pokker skulle vi så bruge beridere osv til?

• #30   17. jun 2009 Måske beriderene bare skal uddannes så de kan finde ud af at ride heste efter indlæringsteori og biomekanik?

Der er jo ved at være ret grundigt videnskabligt undersøgt hvordan hestes hjerne og krop virker..

• #31   18. jun 2009 Josefine - Hun siger jo da ikke kun at hendes metoder er rigtige. Hun siger jo at indlæringsteori og forståelse og hensyn til hesten biomekanik er rigtig?

og btw - når hesten via f.eks. støvsuger metoden har opbygget de rigtige muskler, så er det man begynder at samle den op. Forstået som at man skifter mellem halve parader og at drive lidt - man gør det bare ikke på samme tid... Nej, det er altså ikke meningen at hesten skal være støvsuger for evigt. Når den er klar mht muskler osv. kan man gå videre og begynde at samle..

• #32   13. jun 2010 jeg skal på ridelejr ¨på BBH !! smiley
    - og jeg er glad for det! d;

• #33   14. jun 2010 Heldige dig :o)

Kommentér på:
susan kjærgård

Annonce