{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

Doven i spring . HJÆLP !! {{forumTopicSubject}}

Misty er blevet doven når jeg springer !
Og det er VIRKELIG ikke ret sjovt , når jeg selv elsker at springe !
Hvad kan det skyldes ?
Før jeg fik hende , var hun VIRKLEIG dygtig, og har sprunget over 110 med rytter .
Og lidt over 120 uden .
PLEASE HJÆLP MIG !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Doven i spring . HJÆLP !!
  • #1   26. sep 2005 ja du kun pøvde at lavde være made at springen i 2 uder eller merder det var der nogle som gjør på min rideskole og det ´hjælp

• #2   26. sep 2005 Hmm , altså når du er oppe og spring , så spring kun indtil den er sød , for hvis du så siger , arg , hun var så dygtig nu , så jeg tager lige én til runde , så kan den blive træt og syns til sidst det er røvkedeligt !! , så prøv at bare springe meget lidt indtil lysten kommer igen , havde selv det samme problem i noget tid, mne så sprang jeg ikek særlig meget !! Et godt råd !

• #3   26. sep 2005 Og husk endelig en af de vigtigeste ting , !
    ROS hende efter HVERT spring så hun får god belønning, så hun vil have mere belønning, OG så kan du bare springe meget igen , men ikke mere end hun kan holde til ! . Og ja, tro på hvad jeg siger, jeg har sprunget i 4 år !!!, er Bornholmsmester i spring 2 år i træk !

• #4   26. sep 2005 Nina J : Hun er ik træt af det , for springer næsten aldrig !

Anne-mette F : Det gjorde jeg heller ikke da hun lærte at bøje nakken , da red jeg dressur uafbrudt i næsten 14 dage , og det hjalp ikke !

Kristiana H : 1ooo tak ! Rrigtig gode råd (:

• #5   26. sep 2005 Måske er det kedligt, gør noget andet med hende, spring så kun nogle gange, jeg havde det samme problem, men der skulle bar lidt dressur, hygge og skovture til!

• #6   26. sep 2005 Spring og dressur stjernen smiley M : De er netop det . Det er de høje hun ik vil over .

MaLLe *REO*SØR* < : jeg rider dressur hver dag , og tur et par gange i ugen !

• #7   26. sep 2005 Pas på dine spring øvelser og baner ikke bliver for ens artet.

Prøv evt. bare og longer hende over cavaletier nogen dage og lav nogle forskellige spring de andre dage.

Bruger pisk og sporer=?

• #8   26. sep 2005 Prøv nogle sjove lave spring! Tror hun sys det er for hordt i benene... Det har jeg prøvede! Find på alle mulige mærkelige spring og de skal ikke være serlige høje... Fx. 2-3 små baller halm på rekke, det er min ponys yndlings spring! Du kan også prøve at springe grøfter eller væltede træer eller store græne!
    Bare tjæk at det er sikkert før du rider på!

• #9   27. sep 2005 Sidsel - Fra Faaborg Rideklub ! : sætter næsten altid springene på en ny måde hver gang jeg springer . Har prøvet næsten ALT for at hun r friskere !

Theis . : nej , har ik tjækket hende for smerter , men der er ik noget når jeg rider dressur eller tur !
    Har sprungett lidt over diger osv. , og den anden dag fandt jeg et sted med noget gammel træ fra nogen "juletræer" , som så jeg lavede spring at , det elskede hun ! ;D;D

Kommentér på:
Doven i spring . HJÆLP !!

Annonce