{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

At undervise {{forumTopicSubject}}

Hej Hg smiley

Har tænkt længe over at jeg gerne vil begynde at undervise begyndere i groundwork og bidløs ridning og tænkte at i måske har en mening for om der er marked for det?

Jeg er 15. Har være på flere kurser, ridelejre og i praktik her www.horsemanshipcenter.dk hvor jeg er blevet rost for min undervisning
Jeg læser hele tiden om emnet.. både i bøger og på nettet og har også set et par film.
Jeg har min hjemmeside www.cordeo.dk som jeg ved at mange er glade for.
Jeg har redet i 8 år og det på mange forskellige typer af heste.
Jeg bor i Århus V og ville så tage ud til personen og hjælpe indtil problemet var løst.. altså ikke bare 1 time.

hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At undervise
  • #1   6. sep 2009 Okay smiley dejligt at høre.. Ved ikke om jeg lige skal tilføje at jeg går i 1.g.. lyder lidt ældre smiley
    Hvor synes du jeg skal annoncere? Her ville jo være perfekt men desværre er der jo kommet betaling på smiley

• #2   6. sep 2009 Mange tak smiley
    Har hjulpet flere voksne med småting og alle har været meget søde til at tage imod råd mm...

• #3   6. sep 2009 Tror jeg godt ville kunne funkere smiley
    Der er ikke andet for end at kaste sig ud i det, og trække sig tilbage hvis det er noget møg ! (:

• #4   6. sep 2009 Det er jo helt klart en fordel at du har taget kurser, det hjælper meget, men det er engetlig ligegyldigt hvor længe du selv har redet og hvor mange kurser du har taget, det vigtigste når man underviser er at kunne vidergive informiationer, læredom og at kunne formulere og vise, så elever kan forstå det. Samt at udvise ro og sikkerhed. Derudover er det bedst at være over 18 hvis der skulle ske noget og hvis man tænker på ulyker, ansvar og forsikring.

Men ja, at du er 15 er desværre en ulempe, ville aldrig selv blive undervist af en på 15.

• #5   7. sep 2009 Tak for jeres kommentarer smiley jeg giver det en chance..

Kommentér på:
At undervise

Annonce