{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan træner man fra jorden
  • #1   5. okt 2009 Mmmh. Altså nu er det jo begrænset hvad man kan lave af fysisk træning med en plag =) Er det den du har på din profil?

Altså hvis det var min plag ville jeg også bruge longearbejdet som du gør. Måske træne et kvarter om ugen eller noget. Jeg ville lade den komme ned i en heeeeelt langsom trav - luntetrav. Så stikker den automatisk hovedet ned i sandet. På denne her måde løfter den ryggen og får bagbenene ind under sig - det kan du allerede lærer den fra en start, at det er sådan man skal bevæge sig. Når den tager hovedet op og øger tempoet beder du den bare lige så sødt om at sænke det igen og finde ud af at placere sit hoved igen.
    Det er meget hårdt for dem at gå sådan så vær varsom med det. Den har sikkert ondt i musklerne de første par gange, men husk at strække den godt ud bag efter og få den skridtet godt af =)

• #2   5. okt 2009 Det jeg har beskrævet giver samme virkning som pessoasystemet - bare uden alle snorene og uden at man risikere at overbelaste hesten. Ved at få den til at placere sig selv, kommer den ikke til at overbelaste sig selv. På denne her måde har den mulighed for at sige fra når det bliver for meget =)

• #3   5. okt 2009 Camilla - orh, er det ikke bare et drømmested? Hvem der dog bare havde mulighed for alt det =)

• #4   5. okt 2009 vil også godt vide om træning... til min plag på 2...
    og ohh ja for et drømme sted... men langt fra de muligheder jeg har... jeg træner alt det man skal ... sadel .. trense.. bid... plastik trafikosv... udover det longere jeg ham engang imellem (har forstået at det IKK er sundt at gøre fom meget da det er meget hårdt for hesten... så gør det kun et par gange om måneden...
    (må man mere ?? )
    så går jeg tur med ham... ved ikk lige om vi har nogle bakker vi kan bruge :O) hvordan får jeg ham til at holde hovedet nede under longe... så han får rygmuskler ??

• #5   5. okt 2009 Tenna C - det er rigtigt det ikke er sundt i længere tid longearbejde - hesten får ikke trænet musklerne til ligeudretning =) Men en masse temposkift, halve parader, øgniner osv er rigtig godt, og så selvfølgelig volteskift. Magic får ikke lov til at gå på en volte i mere end 3-4 omgange fx. det bliver for ensformigt =)

Kommentér på:
hvordan træner man fra jorden

Annonce