{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider/Tilridning
  • #1   30. okt 2010 www.stinejoy.dk hun er ikke berider, men super kompetent....

  • #2   30. okt 2010 har aldrig haft hest i ridning hos jumping dk, men har der imod købt pelle der, de havde tilredet ham og redet ham 2-3md, og han var meget meget velredet, virkede overhovedet ikke som han var blevet presset til noget han ikke kunne klarer, så dem tør jeg godt anbefale, dog var det før hende sofie kom dertil, kender hende ikke, men tvivler på det bliver dårligere når man sætter et samarbejde igang med en smiley

    Ellers har jeg hørt om folk med gode erfaringer hos enemark, stine lyngsø og på holte rideklub.


  • #3   30. okt 2010 Lars Lykke er rigtig rigtig dygtig! Han er berider. Har ikke før set en der kan sidde så roligt, som han kan! smiley
    Ham kan jeg klart anbefale! smiley


  • #4   30. okt 2010 Tak for alle anbefalingerne... Vil straks gå igang med at undersøge/læse om de forskellige, så jeg jeg kan finde den rette smiley

    God weekend smiley


  • #5   30. okt 2010 Tommy Lundby i Fredericia.

  • #6   30. okt 2010 Gunnild Jakobsen fra Grindsted og Stine lyngsø

  • #8   30. okt 2010 jumping.dk har jeg "dårlige" erfaringer med.. Hvis du siger til dem at hesten er opmærksom, så skider de i bukserne.. + min veninde har arbejdet et sted, hvor de samarbejdede lidt med dennis, hvor de fik "ødelagte" heste tilbage, der var hårde i munden, som ellers var bløde inden de kom..

    men jeg har ikke rigtig selv nogen oplevelser andet end, at han stak af fra aftalen med mig omkring at tilride min hest, ved at ignorere mine beskeder og opkald..

    Jeg kan klart anbefale Søren Hedegaard.. Han er hammer dygtig til nervøse heste og tager sig den tid hesten skal bruge.. Han formåede at tilride min uden at blive kylet af, og hun er MEGET følsom og sensitiv..


  • #9   31. okt 2010 Søren Hedegaard får også mine bedste anbefalinger, han havde også min meget sensitive og rytterbange hoppe i tilridning og det kom der et helt kanon resultat ud af!

  • Carina V
    Carina V Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   3. nov 2010 Hvor finder jeg Søren Hedegård?

  • #11   25. nov 2010 Du skal ikke bruge Tanja Hestkjær fra Sydsjælland, hun har en rytter/hjælper der gør hesten mega hård i munden. Og siden Tanja stadig bruger den rytter, må det være fordi hun ikke kan se det....


    Hun bruger også billeder af andre folks heste på hendes hjemmeside, selv om hun er blevet bedt om at fjerne billedet. Nægter hun at fjerne det.
    Det synes jeg, taler for sig selv...


Kommentér på:
Berider/Tilridning

Annonce