{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

tæt på barriere {{forumTopicSubject}}

heej alle heste tosser(:

er begyndt og få et lille problem, synes egentlig ikke det har været et problem før, men her på det sidste har jeg ramt barrieren konstant når jeg har reddet i ridehus, har lagt mærke til at min hest nærmest læner sig lidt op af den, hvis i forstår?(:

hvordan får jeg ham til at ride en smugle længere ude? jeg kan sagens få ham lidt ud fra den, men 2 meter efter er han helt inde ved den igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæt på barriere
  • #1   31. dec 2010 Så er det igang med at ride indenfor hovslaget indtil han ikke "støtter" sig op ad barrieren længere smiley og med indenfor hovslaget mener jeg omkring 1 meter fra.
    Held og lykke smiley

• #2   31. dec 2010 Balance problem smiley Hesten søger støtten mod barrieren..
    Du skal ride en masse inden for hovslaget.. Sørg for at støtte godt på udvendinge og OVERHOVEDET ikke ride i hovslaget.. Heller ikke på kortsiderne eller når du laver volter.. Hele tiden 1 meter inden for hovslaget..

Det er svært og mega hårdt, men det giver pote i sidste ende.. Hesten vil nok sætte farten lidt op når den bliver tvunget væk fra hovslaget, men støt op på udvendinge og hold igen..

• #3   31. dec 2010 okay, så er det i gang med træningen(: Tak for hurtige svar..

• #4   31. dec 2010 Som de andre siger, så er der ikke andet for end i gang med at træning ridning inden for hovslaget. smiley
    det er svært i starter, men det giver også en masse i forhoild til balance, som også er givende til andre øvelser. smiley
    Så på med vanten og igang med træning af dette. God fornøjelse. smiley

• #5   31. dec 2010 Det sker tit efter at have redet lang tid i ridehus - og som de andre siger - rid indenfor hovslaget. Og så ellers prøv at finde en ridebane uden hegn, når frosten er gået af jorden, det hjælper så meget. smiley

Kommentér på:
tæt på barriere

Annonce