{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bid til springning
  • #1   15. jan 2011 træne, og beholde det du bruger nu

• #2   15. jan 2011 Ikke andet bid, men parader efter springet.. Det hjælper rigtig meget på heste der dykker lidt.
    Du kan også øve på lave spring, og så hav en dressurpisk med, så når hesten hænger sig på bidet, så en lille markering, så røven kommer med, og derfor ofte tager hovedet lidt op..

I dressur kan en masse temposkift i galop også hjælpe, at få samlet sammen på hesten når du kommer fra en øgning i galop..

• #3   15. jan 2011 Det gør jeg også til daglig, tempo vekslinger igen og igen! Og mht parade efter springet gør jeg også! Men jeg tror jeg skal have noget andet for han lige forstår hvad han skal smiley

• #4   15. jan 2011 Du skal ikke skifte bid, vil mene det er dårlig balance fordi den føler den ikke helt kan holde balancen og så søger ned for at holde balancen. Træn fra galop og i parade og fra parade i galop. Samme med trav og en helt masse tempo skift smiley

• #5   15. jan 2011 Jeg tror dette er det perfekte bid for dig og din hest smiley

Biddet ligner et almindeligt 3-delt bid, men i bestemte vinkler blokeres det, og opnår virkning lign. stangbid. I praksis en genial løsning, hvor hesten går på et almindeligt, blødt 3-delt bid, men såfremt behov opstår, evt. i terræn eller ved springning, vil biddets effekt forøges når - og kun - når rytteren ønsker det ! Straks tøjlen atter løsnes, bliver biddet atter bevægeligt.

Fåes hos Tika: (link fjernet)

• #6   15. jan 2011 Hun spørger ikke om, hvad hun ridemæssigt skal gøre anderledes.
    Men hvilket bid man har erfaringer med.
    Jeg synes, det er godt, at du er opmærksom på hvordan din hest reagerer.

Kommentér på:
Bid til springning

Annonce