{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Nogle gode forslag? {{forumTopicSubject}}

Min pony Rebel Prince har jeg ikke redet i ca. en mdr. nu, pga hans vedvarende rygsmerter.
Han er blevet masseret en masse men det hjælper ikke. Jeg er nu begyndt at longere ham i indspændinger for at han kan strække musklerne lidt, og så har jeg et par gange smurt ryggen med det der blue hors hot and cool.. varmehalløj.. Der udover er han begyndt at stå med et fleecetæppe for at han ikke bliver kold. Nu var det så jeg tænkte at i måske har en idé til hvad der kan hjælpe?????
Her en af dagene i næste uge skal han til kiroprakter, men frygter for at hun skulle sige at han ikke må rides i yderlige X-antal måneder.
Har haft en sadelmager ude for at se på om det evt. kunne være sadlen, men han synes umidbart den ligger godt på ham..
Aner bare ikke hvad jeg skal gøre *snøft* ;o(
HJÆLP!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle gode forslag?
  • #2   3. jun 2006 Janni C: Hmm.. ja måske.. ser lige hvad kiroprakteren siger.. men det kan da komme på tale..
    Tak! hehe


  • #3   4. jun 2006 Nu ved jeg ikke om dyrlægen har været indblandet - men hvis ikke - så få fat i ham/hende..

    Hvis en hest er syg skal man (iflge Dyreværnsloven) tilkalde en dyrlæge...

    Alternative behandlere må først komme ind i billedet efter dyrlægen har tjekket hesten igennem...

    Held og lykke med det - håber hyppen bliver frisk igen...


Kommentér på:
Nogle gode forslag?

Annonce