Ved ikke ?! {{forumTopicSubject}}
Idag da jeg skulle ud og ride på min pony, opførte den sig helt vildt mærkeligt ? .. Den ville slet ikke gå op i den ene ende af ridebanen .. Hun stak af med mig flere gange .. jeg kunne slet ikke forstå hvad der var galt , for sårn har den ALDRIG været? .. Så jeg prøvede at hoppe af og trække den rundt (Bare kald mig bangebuks).. den var helt oppe og køre , jeg kunne slet ikke styre den .. det var som om den var bange for sig selv eller mig ? .. Jeg blev nødt til at sætte den ind .. Da jeg skulle ud på ridebanen igen for at hente min trøje , hang der noget hale-hår på tråden ved hegnspælen ...
Tror i måske den har fået stød gennem halen og var blevet bange for ridebanen ? Eller andre forslag ? ..
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.091
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.014
r der stød på når du rider.. altså hjemme ved os har vi fold ét sted og en lille ridebane på vores egen grund, vi har stød på det hele(det køre over samme "elskab") men når vi så rider tager vi strømmen fra.. i tilfælde af at vi falder af ned i hegnet...
hetsene går inde på ridebanen når de ikke må få græs og så er der strøm på, er det det samme ved jer, for ja, så kan den gpodt have siddet fat i elghegnet!
feb 2005
Følger: 107 Følgere: 99 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 99
apr 2006
Følger: 148 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 627
Ved ikke ?!