{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest ser spøgelser
  • #1   6. apr 2011 den ser kun spøgelser hvis du selv gør. driv ekstra meget på den, og lad som ingenting. Hvis det er et bestemt sted den gør det, er det vigtigt du ikke sidder og forbereder dig på at den vil vende om, men lader som om intet er sket og at der ikke kommer til at ske noget.

  • #2   6. apr 2011 Problemet med ham er at han gør det lige pludselig, og det er over alt, også selv om han er helt optaget af hva han laver, kan det komme lige ud af den blå luft .

  • #4   6. apr 2011 Gør Laudino osse, mest når det blæser..

    Og når han ser spøgelser er det de ALLER farligste.. dvs dem han dør af, og kun kan skræmme ved at gå klistret op af mig..


  • #5   6. apr 2011 han må ikke være koncentreret nok så. Det kan også være han kan mærke du sidder og spænder fordi du sidder og tænker på hvornår han nu vil gøre det, det behøver ikke nødvendigvis være noget du selv lægger mærke til du gør. Det kan selvfølgelig også være at det er pga en slags ubehag i form af trykken fra sadlen eller lignende.?

  • #6   6. apr 2011 Det kommer tit an på hvilken energi du sender ned i hesten.
    Hvis hesten normalt gør det i et bestemt hjørne, eller et bestemt sted i skoven, så forbereder du dig ubevidst på, at hesten vil løbe, tager fat i tøjlen, eller bliver nervøs.
    Derfor løber hesten igen, da hesten gennem dig, ved der er noget.


  • #7   7. apr 2011 når den vender om, så vend den igen og kræv kun af den at den ser i den retning du vil. når den er rolig, bed den gå frem, hvis den stopper så kræv at den ser i den retning i skal.fortsæt sådan til i er forbi spøgelset

  • #8   7. apr 2011 Du skal ride på.. Hesten skal gå frem ad..
    Du skal klemme med indvenide ben og støtte op med udvendige tøjle.. Du kan evt kigge væk fra det imens du rider derhen.. Min havde noget med et hjørne derhjemme så jeg gjorde sådan plus en masse 10 meter volter sådan at det blev kedeligt at gå dernede, men jeg skulle virkelig trykke meget med benet plus støtte godt op med tøjlen og nu går hun lige forbi.. smiley


  • #9   7. apr 2011 Min gamle hest gjorde det samme, jeg fik af vide af min underviser at den bare skulle rides rigtig meget frem ad, så den får andet at tænke på smiley Det hjalp smiley Held og lykke.

Kommentér på:
Min hest ser spøgelser

Annonce