{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

De ser ned på min hest. {{forumTopicSubject}}

Der hvor balthazar står. Fordi de alle sammen har fine dressur heste/ponyer til mange penge.

Rider næsten aldrig når der er nogle der, fordi de er så trælse at høre på fordi Balthazar er trænet til galopløb og ikke går som godt som dem.

Men så i går, var der mange ude at ride. og blev nød til at ride mens de andre var der. Mig og Balle var i julehumør og havde nissehuer på, og de kiggede rigtig ondt på os. Men Balthazar var bare super i går. Vi red med Hackamore, og han gik i holdning. Og gik rigtig flot. Han lavede sin flotte fritrav rigtig godt. Men da så vi skulle til at galopere sætte han i forkert galop og du stod bare og sagde ''haha, du galopere forkert!''

- Så lavede jeg da bare lige changeman xD
og så kan du lige tro de klappede i. Det kan de nemlig ikke særlig godt på deres, hvis de overhovedet kan. Haha, det var bare fedt. + den anden dag sagde de ens hest kun var løsgjort hvis den havde smuk omkring munden og det kunne de kun have med bid. Men Balthazar havde lidt skum om munden med hackamoren i går. *GG*

(det skal lige siges det kun er 3 piger der er sådan uden i min stald) Resten er fine nok ..

Håber nogle gad at læse det :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De ser ned på min hest.
Kommentér på:
De ser ned på min hest.

Annonce