Hjælp med Jubilee {{forumTopicSubject}}
Jeg fik jubilee d. 31 marts 2006.
Da jeq liqe havde fået hende lavede hun ikke andet end ballade hun stejlede og alt muligt.
Jeg nævnte det også for dyrelægen da han var ude for´at handelsgodkende hende, men han sagde hun var rigtig fin og der ikke var noget galt med hende. Jeq red ikke på hende i et godt stykke tid strak hende bare rundt og en gang imellem skridtede uden sadel for jeg var ret utryk ved at ride på hende. Så fiik jeg flyttet hende op på noget som hedder Grandly ridecenter. Oq deroppe fik jeg en part på hende som hedder Kirsten. Hun var rigtig dygtig og hun underviste miq ca. 3 gange om ugen. jubilee blev bedere og bedere og til sidst lignede hun en stjerne hest
Jeq var så lykkeliq for hende !!
Men så begyndte hun oq halte og det blev værre oq værre selvom jeq gav hende fri !!
Så dyrelægen kom. Han sagde hun havde nogle nerver i klemme i ryggen. Og Hviiz det var ham som stod med sådan en hest ville han aflive den på stedet
Jeq blev helt knust. Vidste ikke hvad jeg skulle gøre.
Han sagde at vi kunne få hende til en undersøgelse i charlottelund det v komme t at koste 6000 kr. plus hun skal igennem en masse behandlinger bagefter hvis hun skulle kunne overleve og det ville i alt blive mange mange tusinde kr. Nu har jeq fået lov til at beholde hende selvom hun ikke kan rides nogle som har råd eller erfaring vil jeg meget gerne lytte
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 78
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 1.960
du må prøve at finde ud af hvad du vil have det bedst med at gøre.. i det lange løb...
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.467
maj 2006
maj 2006
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.027
Er lidt forvirret, er det den samme dyrlæge der først siger god for den, og dernæst senere vil sende den til aflivning??? hvis det er, ville jeg nok skifte.
det lyder lidt korupt.
Hvis den har en nerve i klemme, tror jeg, at jeg ville vælge en kiopraktor, kender en meget dygtig en, der er ærlig, og har hjulpet mig flere gange, der kommer jo lidt bøvl, når man har så mange som jeg, hun arbejder i DK, sverige og i england, er ikke dyre end de andre, men meget dygtig, har hendes nummer et sted, hvis du vil have det.
hvis du vil vide mere, så skriv lige til mig, da jeg ikke tjekker tråden igen.
Held og lykke.
Knus Anita
maj 2006
Neej det var ikke den samme dyrelæge som handelsgodkendte hende og som sagde hun burde aflives. Ham der sagde hun burde aflives er fra næstved oq han hedder Linus hvis du kender ham ?
han er også kiopraktor.
apr 2006
Følger: 85 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 115 Svar: 768
Hjælp med Jubilee