{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjordhest 1 år..
  • #2   26. apr 2011 Det er både bella og ikke bella. Det er fordi jeg diskutere det med min arb kollega som ikke har hørt hendes fra føl og så til 8 mdr alderen. smiley

    Bella kan røres overalt, står pænt men ja, tålmodigheden smiley Går også pænt bag mig, har været ude på tur en gang men med en anden hest også og det gik fint. Ellers er hun bare bund stædig smiley Hun kan bakke når man siger det til hende, dreje med rundt på kommando når man sender signalerne til hende.. Stå når man siger stå... Ved ikke hvad jeg ellers mere kan forvente smiley Hun bliver jo også ældre og så er det nok nemmere igen hvis man bare vedligeholder dette.


  • #3   26. apr 2011 min kan gå tur alene. Og gå rundt i skridt i longe. Også selvfølgelig stå bundet, løfte ben, blive vasket, og have smed

  • #4   26. apr 2011 Jeg vil ikke ødelægge/få vredet i hendes bagpart og derfor sættes hun bestemt ikke i longe så tidligt smiley Bella er også god til smeden.

  • #6   26. apr 2011 Hmm !
    Trækkes , fra og til fold osv
    trækkes på tur med og uden andre heste
    stå bundet
    røres over alt
    løfte ben .

    ja og så er der det jeg lære min som noget ekstra xD
    gå gennem vand , gå over plastic
    få plastic på ryggen , mellem benene og på halsen
    springe over bitte små grøfter !
    ob OBS det er ikke noget jeg gør hver dag med ham , da det kan gi ham stress i så ung en alder .


  • #7   26. apr 2011 Hun er herlig, men du godeste hvor er hun stædig... Og hun fortsætter til hun får sin vilje... Jeg tænker at det er hendes alder.. Lømmelalderen smiley

  • #8   26. apr 2011 Nemlig, der skal ikke meget til at stresse dem, idet de jo skal lære endnu nye signaler man sender dem. Jeg tror at de også skal have ro samtidig med en rolig hånd smiley

  • #9   26. apr 2011 Ja det skal man altså , men heller ikke så meget at man slet slet ikke kan det ene eller det dem !
    man skal gå laaaaaaaaangsomt frem


  • #10   27. apr 2011 Jeg købte min Gaston som 1 års smiley Jeg forventede ingen ting af ham smiley

    Jeg brugte en masse timer med ham på folden smiley
    Gik små ture rundt på gården.

    Da han havde fundet sig til rette i sit nye hjem, begynde vi at kikke på bomme, plastic mm.

    Vi trænede gå, stop, stå, blive rørt over det hele, blive striglet.

    Alt sammen i et løst torv og reb grime.


  • #11   27. apr 2011 Min som bliver 1 i Maj kan stå bundet, løfte alle hove, bakke, rykke til siden, strigles over det hele, trækkes med alene og få skyllet ben.

Kommentér på:
Fjordhest 1 år..

Annonce