{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løber i galoppen.
  • #1   23. jul 2011 undervisning

• #2   23. jul 2011 Få trænet hendes balance i de andre gangarter, så hun får bedre kontrol i galoppen.
    Du skal self selv hjælpe hende ved at have en løs tøjlekontakt men du må bestemt ikke hive i hende da det bare bringer hende endnu mere ud af balance. Bare sid helt stille og find dit tyngdepunkt så du giver hende bedst mulige vilkår for at løbe stille og roligt og balanceret

• #3   23. jul 2011 Jeg tænker, hvad med lidt longering og stemmetræning? Jeg har en pony, som er overbevist om at hun er væddeløber og elsker at løbe meget stærkt. Der hjælper det når jeg bruger stemmen sammen med mine andre signaler. Sådan er vi nået til en rigtig dejlig langsom gallop, hvor andre altså også kan være med.

• #4   23. jul 2011 Jeg har haft præcis det samme problem med min (-: Det er rigtig træls.. Og jeg kender følelsen.. Mit råd er at hun skal følge dit sæde, så hvis du synes løber fra dig så tag lidt i tøjlen, klem lidt meg lårene, og driv meget langsomt. (-: Det hjalp mig rigtig meget, skriv i pb hvis du vil vide mere (-:

• #5   23. jul 2011 Husk at slippe hende fortil. jo mere man holder hesten tilbage i tøjlerne, nu mere kan de finde på at løbe.
    Man skal have en let hånd og ikke blive hård fortil. Du skal give hesten plads til at arbejde fremad smiley
    Sid godt ned i sadlen, og en masse halveparader og overgange smiley

• #6   23. jul 2011 har overvejet at få noget undervisning, da jeg ikke kan styre hende i skoven. Mit problem er også at jeg bliver helt stiv når vi skal galopper for ved at hun vil løbe

• #7   23. jul 2011 Slap af og halve parader ( tag lidt i tøjlen og giv igen men ikke hårdt) så skal hesten nok også slappe af under dig.

• #9   23. jul 2011 på min hjalp det og ride ham på volte i galoppen i starten så løber han ik.. så gik der ik lang tid inden vi kunne ride hele hovslaget i kontrolleret galop.

er vist meget normaly heste med dårlig balance og ny tilredet.

• #10   24. jul 2011 Har lært at man lidt skal se hesten som en cykel når det drejer sig om balance.. Mister man balancen - sætter man farten op for ikke at "vælte"
    Et enormt grænse overskridene råd ville være at smide bøjlerne. Så kommer du ned om hende og har bedre mulighed for at give hende de korrekte signaler.
    Men ellers kan du forestille dig du har en sæk kartofler spændt fast bagi så du sidder tungt og afslappet. Og så pas på ikke at hænge i tøjlen smiley Det har man tendens til når man bliver utryg fordi man føler at det er det eneste sted man har balance tilbage... Men ja - undervisning. Da min var nytilredet var det også lidt vilde galopper vi tog - men på mig hjalp det faktisk at der stod en på midten og talte til mig.. Det behøvede egentlig ikke være undervisning (det var det så i mit tilfælde) Men bare en som snakker til dig, får dig til at slappe af og tænke på noget andet end at hesten løber smiley

• #11   24. jul 2011 tror i har op fadet hende som ung hest, men det er hun ikke. Hun er en rutineret dame på omkring de 20 år og har vundet en world cup i spring, så det er ikke blancen der er noget galt med

• #12   24. jul 2011 Altså jeg tror ingen ting smiley Jeg siger bare hvad der hjalp på min hest den den var ung og derved ingen balance havde.. Hun har ikke ondt? Trykninger i ryggen el lign?
    Men ellers er det at komme tilbage og sidde på hesten - slap af og følg hestens bevægelser

• #13   24. jul 2011 hehe ja så er hun jo stadig ung er hun ikke smiley

men vil tro det råd jeg fik af underviser til min unghest måske også vil virke på din ældre dame smiley

• #14   27. jul 2011 ikke at jeg har vildt meget forstand på sådan noget var der en hest på min gamle skole der også løb med mig - det endte med at jeg satte ham i galop og som altid løb han jeg prøvede at stoppe ham men da jeg ikke kunne drev jeg ham frem og da han kort tid efter prøvede at sagtne farten drev jeg på ham igen det gjorde jeg så to tre gange og stoppede ham så lige siden har han haft respekt for mig.. han var meget stærk og havde ikke nogle andre problemer andet end at han gerne ville bestemme - jeg ved ikke om det er en vildt god ide men her er den altså

• #15   27. jul 2011 sørg for at hun er ordentlig samlet når du sætter i gallop smiley

Kommentér på:
løber i galoppen.

Annonce