{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

undervisning {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer lidt at begynder at undervise lidt, men er i tvivl om nogen ville undervises af mig.
Jeg er 17, bliver 18 i januar, har redet hele mit liv og har på nuværende tidspunkt 3 heste i fuld ridning, på konkurrenceplan.
Jeg blev sidste år nordisk mester for pony i military og nr 2 ved DM. Jeg rider stadig military og satser på at skulle være nordisk mesterskab næste.
Men ville nogle mon undervises af mig? Jeg er lidt i tvivl om min alder er mod mig??
Giv jeres mening til kende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undervisning
  • #1   7. nov 2011 Tror det kommer an på prisen. smiley

• #2   7. nov 2011 Jeg har redet siden jeg var 8, har haft hest hele livet, tilredet, gangsat og haft med problemheste at gøre. Jeg har IKKE redet konkurrencer - kun indimellem på hyggeplan. Jeg har fået undervisning af mange forskellige gode ryttere, hvor jeg sortere i, hvad der passer til mig og de heste jeg rider / underviser.
    Jeg har undervist flere, både børn og voksne - synes ikke det var svært at finde nogen, som gerne ville have undervisning af mig.
    Men ja, som CTS skriver, så har det jo lidt med prisen at gøre.

• #3   7. nov 2011 På grund af din alder vil nogen nok synes at det er for stort en ansvar, og du har heller ikke haft den vildeste tid til at lære i, i forhold til mange andre voksenryttere. Derved kan du mangle en hel del erfaring i forskellige situationer, du ganske enkelt ikke har oplevet endnu.
    Alligevel synes jeg da at du skal gå mod opgaven med oprejst pande, og forsøge at finde noget, for du har jo med garanti noget at give videre. Du skal nok bare tænke på, at prisen bestemt ikke må blive for høj ( :
    Held og lykke.

• #4   7. nov 2011 nej det synes jeg ikke du får jo sikkert også selv undervisning. og så er du jo ikke ligefrem amatør smiley

• #5   7. nov 2011 Det er da bare at give den gas Simone og starte i det små smiley

Kommentér på:
undervisning

Annonce