{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Hackmore eller trense helt uden bid? {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley

Jeg er ejer af en super dejlig connemara pige, som simpelthen er noget af det aller roligste her på jorden smiley
Derfor vil jeg gerne købe en bidløs trense, når vi skal ud på vores skridt ture smiley ,

MEN .. Jeg aner ikke en disse om det! Jeg har prøvet at google hackmore, der fandt jeg en indlæg om at man ikke anbefaldede folk at ride dressur med hackmore, eller springe, da man kunne styrte med hesten og denne kunne brækken kæben af dette. Kan huske da jeg red på rideskole som barn, at jeg fik fortalt at man kunne brække hesten næseryg med en hackemore.. Det er jeg nu ikke vitterligt interresseret i, må jeg indrømme.. Så, så jeg man kunne få en soft hackmore og en hard. Den jeg havde kigget på var en soft. Vidste nu heller ikke der var forskel på dette?? smiley

Jeg så en pige herinde, som havde en trense helt uden bid, eller hackmore, det tiltalte mig nu meget. Men hun lavede en del af hendes udstyr selv, så aner faktisk ikke, om det er noget man kan købe? smiley

Det skal siges at når jeg rider dressur eller undervisning, så rider jeg med bid, det er nu mere til mine tuller ture, eller skridt ture, jeg ønsker at ride uden, da jeg i disse tilfælde alligevel altid har løse tøjler smiley

Jeg håber ikke det her endnu ud i en mudderkastnings debat, jeg ønsker enlig bare at høre jeres erfaringer og jeres råd, da jeg aldrig har redet bidløs, og jeg ikke synes google hjalp særlig meget smiley

Mange tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hackmore eller trense helt uden bid?
Kommentér på:
Hackmore eller trense helt uden bid?

Annonce