{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

i års plag sparker {{forumTopicSubject}}

jeg har en 1 års hoppe plag. hun er meget tillidfuld og et nussehovede. hun er tit meget nærgående og vil have opmærksomhed. en dag afviste jeg hende og gav en pony grime på hvorpå hun gik og kom bukkene tilbage og fik sparket mig i maven. jeg så det slet ikke komme.. nu er jeg blevet rimelig nervøs for de bagben. og min tillid til hende skal bygges op igen. hun er meget dominerne.

hvad gør jeg så vi igen blir et godt team


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i års plag sparker
  • #1   13. jun 2012 Opdragelse og mere opdragelse.
    En god ide kan være at have en pisk med, det er ikke til at tæve hende med, men du kan bruge den til at skabe en sikker afstand. Førehesten gider heller ikke have en plag i nakken, så bliver den jaget væk.


  • #2   13. jun 2012 Hvis hun vender røven mod dig gør du dig ''stor'' og jager hende væk. Bliv vred i dit krossprog og i din stemme. Hvis hun derimod kommer over til dig på en rolig og fredelig måde roser du til skyerne smiley

  • #3   13. jun 2012 mange tak for råd.. det vil jeg prøve smiley


  • #4   19. jun 2012 der er kun én ting der virker og det er hurtig og konsekvent afstraffelse. Ville tage en pisk med ud og klaske den en hvis den gjorde det igen. det er nok det eneste tidspunkt hesten skal straffes. selvf. hvis den sparkede ud efter den anden hest og ikke bevidst ville ramme dig ved den det jo ikke men prøven den at ramme dig er der ikke andet for end at den får et klask

Kommentér på:
i års plag sparker

Annonce