{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandløbebånd eller svømning??
  • #1   10. jul 2012 Har kun svømmet mine heste.. Det var fordi de skulle have noget anderledes og lave end bare ridning og så for at sætte muskler smiley det er rigtig godt til dem og ced svømning overhovedet ikk belaster dem men kunne jeg tro vand båndet gjorde for der skal de vel bare gå i vand

• #2   10. jul 2012 Prøv at se på hest i vands hjemmeside, der skriver de om hvad svømning især er godt for og ligeledes hvad vandløbenånd er godt for. Man kan ved et ophold også kombinere de to ting.
    smiley

• #3   10. jul 2012 Min hest er i genoptræning hos Sandie.
    (link fjernet)
    Skriv hvis du vil vide mere.

• #4   10. jul 2012 Kender til vandbånd hvilket er rigtig godt til det du søger. Giver muskler i overlinje, ryg og bagparten. Al efter hvor du bor i landet, men kan klart anbefale Hjortlund horsetreatment. De har også en hjemmeside. Bare søg navnet.

• #5   10. jul 2012 Du kan ikke sammenligne svømning og løbe/vandløbebånd.
    Det virker ikke på samme muskelgrupper. Samtidig kan vandløbebånd bruges til at forcere træning, så man kan reducere træningstiden med på til 60 %.

• #6   10. jul 2012 jeg har haft meget store problemer med min hest fordi den havde en dårlig ryg og var utrolig muskelfattig samt spændt i sin overlinie ..
    jeg fik af vide af både dyrlæge og kiroprakter at med de problemer min hest havde skulle den bestemt IKKE ud og svømme da den her vil tage hovedet op (logisk nok, ellers drukner den jo) og smide ryggen/ikke løfte ryggen op, det er mere anstrengende end godt for en hest med dårlig ryg og min dyrlæge samt kiroprakter sagde også at det ikke giver nogle særlig gode muskler.

Derfor besluttede jeg at den skulle gå på vand skridtbånd i stedet for. Det gjorde den på Hjortlund Horsetreatment som Ida Lundgaard Runge * også foreslår. Her var den i træning i 14 dage, hvor den om morgenen gik på vandbånd og om eftermiddagen på almindeligt skridtbånd. jeg kunne se stor forskel på hende og jeg var også ude og se når hun var på vandbåndet og jeg kunne rigtig se hvor fint hun begyndte at arbejde hen over ryggen og overlinien.

faktisk var det så godt at nu her når jeg rejser på ferie skal hun derud igen i den uge hvor jeg er afsted i stedet for at en af pigerne på rideskolen skal ride hende.

www.hjortlundhorsetreatment.dk

håber du kan bruge det til noget smiley

Kommentér på:
vandløbebånd eller svømning??

Annonce