{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Bid/uden bid... {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
NEJ, dette er IKKE et forum om bid eller ikke bid er bedst! smiley
Jeg vil simpelthen bare gerne vide, hvad du rider med og gerne hvorfor du har valgt lige netop det til dig og din hest!

Personligt rider jeg primært med bid, gummi pelham, da det er det som fungerer bedst for mig og min pony.
Men jeg kan da sagtens finde på bare at lægge en kapsun på og så ride en tur i det! smiley

Så IGEN, IKKE noget med bid er mishandling, uden bid er for dårligt osv. Alle den slags indlæg bliver slettet! smiley
Men fortæl HVORFOR du rider med det det du gør, og hvad du rider mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bid/uden bid...
  • #1   28. okt 2012 Hvorfor ride med bid, hvis man kan ride uden smiley





  • #2   28. okt 2012 Min vallak Anton rider jeg primært med bid, fordi vi bar ikke fungere sammen uden, jeg er små nervøs efter et fald og gør mig ikk mere tryk uden.
    Kan dog godt ride i grime og træktov ind i mellem..
    Samt rider på ben og sæde, og helt løse tøjler..

    Min hoppe skal tilrides bidløst, hun er ikke super tilfreds med bidet og hun er ekstremt rolig så det kommer først senere hen eller måske aldrig hvem ved smiley


  • #4   28. okt 2012 På min gamle pony red jeg halvt-halvt. Både jeg og Ginger synes det var dejligt befriende at ride uden bid, men af en eller anden grund fik jeg aldrig nået at vende hende 100% til det. Desværre. smiley

  • #5   28. okt 2012 Jeg rider med bid, da det virker som om min hest bare bliver forvirret oppe i hovedet, da hun er meget vane-dyr smiley

    Og så rider jeg stævner, og der er det påbudt smiley


  • #7   28. okt 2012 Jeg rider med bid, fordi jeg rider på rideskole og det ligesom er det hesten går med? Ved det er et lorte svar, men sådan er det.
    Jeg kunne godt finde på at spørge om jeg må ride i grime på hende en dag hvis jeg skulle ride selv.
    Men til dressur og spring undervisning bruger jeg det altså.


  • #8   28. okt 2012 Jeg rider begge dele.. skovture er med bid, men det meste baneridning er i kapsun, rebgrime eller cordeo, for der er han mest samarbejdsvillig. smiley
    Min hest bryder sig generelt ikke om at have bid i munden smiley


Kommentér på:
Bid/uden bid...

Annonce