{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Træning til Islænder {{forumTopicSubject}}

Hej!
Ville høre om der er nogle der har nogle gode steder, hvor man kan få en pony af ældre model til optræning, da jeg ikke selv kan. Det er en islænder på godt de 20 år, som jeg vil begynde at ride ture på, men da hun ikke er blevet redet i meget lang tid, skal hun i træning, men som sagt kan jeg ikke selv, da jeg har ødelagt mine albuer. Stedet skal helst ligge i Østjylland eller omegn, og helst ikke for dyr, da det er mine konfirmationspenge! smiley

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning til Islænder
  • #1   15. dec 2012 Hej

Jeg ved ikke om du har fået nogel private beskeder, men jeg vil da lige høre hvad dine albuer har med sagen at gøre? smiley
    Og hvorfor mener du ikke selv at du kan klare at træne hende? Samt hvad vil du have hende trænet i?

• #2   15. dec 2012 Mine albuer sætter sig fast, og glemte at skrive jeg har dårlig ryg, efter den har være brækket! Hun skal bare kunne gå skridt, trav, galop, resten kan jeg godt selv.(Bom træning)
    BTW: Hun skal også vænnes til kun at ride med ridegjord.

smiley

• #3   16. dec 2012 Det vil jeg tro du sagtens kan arbejde på med en god underviser, så får du også selv god erfaring.
    Hvor bor du henne?

Ellers så er der joras.dk, hvor du både kan finde annoncer om træning af heste og der er også et forum, hvor du kan få anbefalet en god træner til din hest ud fra dine ønsker.

Kommentér på:
Træning til Islænder

Annonce