{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Træning af trav - Islænder {{forumTopicSubject}}

Goddag, jeg har en hest der er natur tølter og jeg skal til at prøve at finde hans trav frem, men jeg er ikke helt sikker på hvordan på nuværende tidspunkt. Hans trav er kun set få gange på fold og aldrig under rytter...
Er der nogen som har erfaring på området som kunne give nogle råd til hvordan jeg finder traven frem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af trav - Islænder
  • #1   28. dec 2017 Start med at forsøge at trave for hånd og i longe, og set en stemme kommando på. Når han har lært stemme kommando for trav, sæt dig op, hav en trækker på der beder om trav, så kan du begynde at bede om trav, og så kan du blive longeret i trav. Start med at acceptere et par trav momenter og ros en masse, giv evt godbidder. Og øg momenterne hen ad vejen. smiley
    Ikke noget der er lært på en uge men det burde kunne lade sig gøre med tålmodighed og korrekt timing smiley

Mvh TT

• #2   29. dec 2017 Det kan godt betale at få en underviser ud i ny og næ, som viser dig fra jorden som TT beskriver, så du har guideline men også når du skal tilride og skal gangsætte, så du ik får en gang blandet bensalat med fem gangarter. Det er en go ting som TT skriver at få lagt stemme på med de forskellige gangarter, som gør det nemmere på ryggen engang.

• #3   29. dec 2017 Ja jeg ville spare penge sammen og som Den hellige siger sende den til en der igangsætter når jeg selv har lært den at trave. Så finpudser denne gangarterne og du får en godt gående hest tilbage smiley

Mvh TT

• #4   29. dec 2017 Hvor gammel er hesten? Er det en hest der lige er blevet tilredet, og er igang med gangsætning (eller måske stadig igang med tilridning), eller er det en voksen hest der har været redet i flere år, men som bare aldrig har travet under rytter?

• #5   29. dec 2017 Hvis det er hesten på din profil så er han ikke engang 3år smiley mit råd er lad være med at have det så travlt og lad ham stå 1 1/2 år mere.

Mvh TT

Kommentér på:
Træning af trav - Islænder

Annonce