{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Tricks, jordøvelser & bidløst! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Har valgt at gør lidt mere ud af det med tricks, jordøvelser & bidløst!
Jeg ville gerne noget som både er sjovt for hesten, min veninde & jeg smiley Da jeg interresere mig meget for bidløs, jordøvelser & Tricks smiley Men det jeg egentligt vil spørge jer om er om i hår nogle LINK, hjemmesider eller bare gode ideer til hvad jeg f.e.ks kunne lave af jordøvelser & Tricks. Og vil gerne begynde at ride bidløst om I havde nogle gode ideer til, hvordan jeg kunne begynde med at han lystre :-))

- Tusinde tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tricks, jordøvelser & bidløst!
  • #3   26. dec 2012 Mit bedste råd vil være at tilmelde dig denne ridelejr: (link fjernet) smiley

• #4   26. dec 2012 3500 kr... Det har ikke alle råd til. smiley

Er der slet ikke nogen som tilbyder undervisning i tricks, jordarbejde osv her i Østjylland ?

• #5   26. dec 2012 Det er rigtigt, men pengene er virkelig givet godt ud!! smiley

• #6   27. dec 2012 Du kan lære din hest at bakke, gå til siden, følge efter dig, stå stille mens du går væk fra den. Når I så har lært det, så kan i gå videre med nogle sværer øvelser smiley hvis du gerne ville ride bidløst kan du først og fremme lære din hest at lave parade både fra galop af, og trav, og skridt, så hesten altid er nem at stoppe igen. Hvis din hest er rigtig lydig så kan du lave shenkelvignninger, versader og bagpartvendninger det er fedt når man kommer så langt smiley du kan evt bare slå jordøvelser op på google smiley håber du kan bruge det

• #7   27. dec 2012 Her har du lige et link smiley http://trickhesten.webs.com/tricks.htm

• #8   27. dec 2012 Tusinde tak alle sammen, det var klart noget der kunde bruges! :'-D

• #9   27. dec 2012 * Ane & siperfignen * * - Har du selv været på ridelejren? smiley
    * Alround team * - Det var helt sikkert noget jeg vil starte med ;-D

Og tak til jer andre - Limserne, det vil jeg gøre hvis det bliver nyttigt smiley

• #10   27. dec 2012 Har været med tre tange før og skal afsted igen næste år. smiley Man lærer SÅ herremeget og det er tophyggeligt! smiley

• #11   27. dec 2012 Cecilie - Amigos: Det var godt smiley når du har de ting på plads er du altid velkommen til at skrive en pb så kan jeg give dig nogle flere øvelser smiley ellers søg på google der findes rigtig mange hjemmesider omkring dette emne smiley

• #12   28. dec 2012 Okay tusinde tak begge smiley
    Det var noget jeg vil gå videre med smiley

• #13   28. dec 2012 De 7 lege er umiddelbart en god start på jordarbejde, mm. da det forbedrer samværet og forståelsen mellem hest og rytter generelt, og kan få hele den daglige træning til at flyde nemmere. Det er dog rigtig, rigtig vigtigt at dette bliver udøvet rigtigt, så jeg vil anbefale dig at sætte dig ordentligt ind i det, før du prøver. Der er massevis af guides, filmklip, osv. på blandt andet Youtube. smiley

Og så er der selvfølgelig også de rent fysisk akademiske øvelser, som versader, schenkelvigninger, osv fra jord. De er super fine til at stimulere hestens fysik, og giver også dig som rytter et bedre indblik i øvelsen, til hvis du engang skal prøve den fra ryggen af (nu ved jeg ikke hvor meget i gør jer i sådan noget, men begge øvelser af løs- og smidiggørende, så alle heste kan bruge det) smiley

Det vigtigste er, at du sætter dig fuldt ud ind i alt jordarbejdet, før du prøver det, da forkert udøvet jordarbejde kan gøre skade i lige så høj grad som dårlig ridning.

Godt at høre, at du har lyst til den slags. Jeg synes personligt, at det er en fantastisk vigtig del af hesteverdenen, med det forberende og forbedrende arbejde fra jord, så kan ikke sige andet end: go for it ! smiley

Kommentér på:
Tricks, jordøvelser & bidløst!

Annonce