{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Energi, energi og endnu mere energi! {{forumTopicSubject}}

Helløj, håber i holder humøret oppe selvom vejret har vist sine kedelige sider de sidste par dage smiley

Jeg har sådan en dejlig pony, der skal have masser af mad.. 7 kg wrap, alt den halm hun kan spise og 1 kg fase balance 4 og ½-1 kg lucerne om dagen. Nogle dage ryger ridningen, da tiden ikke altid er der, men minimum 4 dage om ugen, men det sker så sjælendt som muligt smiley

Alt den mad betyder så en vild energifuld hest og jeg har lidt svært ved at kontrollere hendes energi. Der er fuldblod i hende, hvilke betyder at når hun først har fået øje på noget farligt (i dagens tilfælde.. en ged) går der 20 min. før hun slapper af. Hvis nogle påstår, at det ikke er fordi der er fuldblod i hende, så må jeg jo give fjordhesten eller shetlænderen i hende skylden smiley

Så hvordan får man brændt en masse energi af? - jeg synes efterhånden, at det er kedeligt bare at ride rundt og rundt...

Lille ekstra ting = har forstuvet højre hånd, men når den først bliver varm bemærker jeg det ikke smiley :D smiley

Så hvad laver i mere jeres skønne heste/ponyer her om vinteren? - Både det, der tager kort tid og det, der tager lang tid. Jeg kræver bare en træt hest 1-2 gange om ugen smiley

GODT NYTÅR OG GLÆDELIG BAGJUL!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energi, energi og endnu mere energi!
Kommentér på:
Energi, energi og endnu mere energi!

Annonce