{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Åh, han var så god i dag ! {{forumTopicSubject}}

^ Ja som sagt, Benti var sååååååeh god i dag ! .
Nomalt ridder jeg ikke Benti, men i dag fik jeg lov . Det er over et halv år siden jeg sidst har redet på ham så var så stolt af den tykke ! .
Nu skal i høre :
Altså vi skridter jo varm i 10 - 15 min, når vi har gjort det begynder jeg at tage fat på ham ( Skal siges at han havde været ude og ride timen før hvor hende der red ham ikke havde fat på ham ) . Han var lidt strid i starten , han skulle jo lige finde ud af hvem det var der var på ryggen smiley ( haha smiley ) . Men han bedyner lige så stille at gi' sig , er bare så stolt ! 5 min, inden vi skal til at gallopere er han bare smidig ! han er nede og runde nakken lige så fint , og da vi skal til at galoppere trækker han hovedt lidt op , men får ham en smule ned igen . Da vi havde galopperet tager jeg jo selvf, fat på ham igen . Og han runder nakken igen . Åååååh er bare så stolt af min bamse ! Han har ALDRIG gået til biddet med mig ^^ ,

- Måtte bare lige ud med min glæde . Hehe, det er bare en lækker fornemelse når ens hest er så smidig og blød ! Synes i ikke også det ? :b ,

' Kram Iza q:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh, han var så god i dag !
Kommentér på:
Åh, han var så god i dag !

Annonce