{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

bange for de andre heste {{forumTopicSubject}}

Min hoppe på 6 år er bange for de andre heste hvis vi rider nogle stykker sammen i hallen. Hvad kan jeg gøre ud over at ride sammen med dem alligevel. Hun kan ikke koncentrere sig når der er for mange og kunne godt rnde med jeg fløj af fordi hun styrter til siden eller frem af hvis de kommer for tæt på.... håber nogen har nogle gode råd. Meget gerne egne erfaringer. ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange for de andre heste
  • #1   10. feb 2013 hvad hvis du bare trækker hende rundt blandt de andre? jeg ville bare tage hende med i trensen og så bare gå rundt med hende. så evt longere med udstyr et stykke tid og så prøve at skridte evt med trækker indtil hun var tryg

• #2   11. feb 2013 Der plejer ikke at være noget når hun bliver trukket og longere kan jeg ikke det er hallen for lille til. Hvis der også skal være mere end 2 andre derinde. ..

• #3   11. feb 2013 For nogle derude du kender godt til at hjælpe dig. Lad dem tage deres heste med i halle, og så kan de langsomt komme tættere og tættere på, så din hoppe vænner sig til det smiley

• #4   11. feb 2013 Har haft en pony der var gjorde det samme ved sorte heste den ikke kendte. Og jeg red som normalt, men arbejdede lidt ekstra med bidet for at få opmærksomheden hen på mig når hestene kom forbi mig. Og jeg snakkede roligt til hesten, og hvis den ikke reagerede på de andre heste roste jeg den stille og roligt smiley

• #5   12. feb 2013 Tak for jeres råd indtil videre
    smiley

Hører gerne fra flere

• #6   12. feb 2013 Har tænkt på at prøve at give en lille godbid hvis der kommer en forbi så hun sammenligne det at der kommer en forbi med noget godt... selvfølgelig kun i skridt så det er muligt. . Men ved ikke om jeg skal stoppe hende og give hende den mens de rider forbi så hun tager godbiden imens eller vente til de er forbi eller om jeg bare skal ride vidder og give hende den mens vi skriter og de andre rider forbi...

Kommentér på:
bange for de andre heste

Annonce