{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Nick L
Nick L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

hjælp søges {{forumTopicSubject}}

hejsa
jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe os, jeg har to piger i alderen 8 og 10 år der gerne vil prøve at gå til ridning begge har ikke prøvet det før vi har været ude på esbjerg omergn rideskole og synes godt om dette sted men da vi ikke har bil og skal med busser kunne vi ikke få det til at passe.
vi bor i esbjerg ø
ville gerne høre fra andre om der er rideskoler i nærheden af esbjerg ø
i må meget gerne skrive til mig hvis i kan anbefale nogen steder
hilsen nick

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp søges
  • #3   10. apr 2013 hej smiley
    For det förste vil jeg lige minde dig om at du skal huske den sigende overskrift. Ligesom alle andre herinde

Og pröv som Lisa forslår at spörge rundt på de forskellige gårde rundt omkring hvor du bor. Eller sög en underviser herinde, hvor I kan låne ponyer af underviser. (Husk dog at det skal ind under markede)

• #5   10. apr 2013 Velkommen til Hvis du kan finde nogen der kan undervise dem privat, så er det langt bedre end rideskole.
    Man får ikke ret meget ud af det der holdridning.
    Altså det kan godt gå, og jeg var da også glad for det meget af tiden mens jeg gik der. Men det er bare bedre med privat undervisning hvis det er en mulighed.

• #6   10. apr 2013 Busserne holder lige foran døren ved stort set alle ridecentre her i Esbjerg, og hvis de ikke gør, så er buschaufføren rigtig venlig til at lige holde ind til siden og sætte en af smiley

Har selv mine heste stående i Hjerting, og kender mange "pony-piger" som selv tager bussen ud til hestene, og bare beder chaufføren om at sætte dem af, hvis de ikke er helt sikre på hvor det er, de skal af smiley .

Kommentér på:
hjælp søges

Annonce