{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Pony vil ikke springe til stævner? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den dejligste 1´er pony, som jeg fik i konfi' gave for to år siden smiley
Da jeg fik ham, havde han været springpony hele sit liv, men han blev solgt da han pludselig ikke ville springe til stævner mere (Han har sprunget LA til stævner, og M til træning).. Jeg købte ham som dressurpony, og bruger ham også til dette - hvilket han er fantastisk til smiley
Men jeg synes jo stadig det er sundt for både rytter og hest med noget afveksling i træningen, og vil derfor gerne kunne springe på ham. Han springer helt fantastisk til træning, og stopper meget få gange. Han springer med stor lyst og massere mod. Det samme gør han til stævner, indtil han pludselig stopper. Det kan være på en helt normal lodret, der ikke engang ser "farlig" ud. Når man så rider på anden gang, springer han den uden problemer.
Jeg synes det er rigtig ærgerligt, da jeg synes det kunne være sjovt med små hygge-springstævner, men man mister lidt modet, når man ved at han meget vel kan finde på at stoppe...

Andre der har erfaring eller gode ideer til dette? smiley

*Vi har prøvet forskellige sadler og bid, så det burde ikke være problemet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pony vil ikke springe til stævner?
Kommentér på:
Pony vil ikke springe til stævner?

Annonce