425 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "jagt ridning"
Jagt ridning
Hej. :-) Hvor gammel skal en hest være for at må starte jagt? for synes nemlig ikke jeg kan finde noget om det nogle steder. :-( Og hvis I andre gode tips råd, må i gerne skrive dem - det dreje...
Hej. :-) Hvor gammel skal en hest være for at må starte jagt? for synes nemlig ikke jeg kan finde noget om det nogle steder. :-( Og hvis I andre gode tips råd, må i gerne skrive dem - det dreje...
Skrevet af: RN - 12. mar 2014
jagt ridning
Hejsa.. Min veninde og jeg har snakket meget om at prøve og ride jagt engang nu her, men vi er begge 100 % nye i det. Så ville høre hvad det ville krøve af både hest og rytter for at kunne klare en ...
Hejsa.. Min veninde og jeg har snakket meget om at prøve og ride jagt engang nu her, men vi er begge 100 % nye i det. Så ville høre hvad det ville krøve af både hest og rytter for at kunne klare en ...
Skrevet af: Stine L - 15. jul 2012
Jagt ridning ??
Hvis jeg skal starte jagt hvad skal jeg så øve og forberede mig på som nybegynder ?? Hvad med udstyr og sådan ?
Hvis jeg skal starte jagt hvad skal jeg så øve og forberede mig på som nybegynder ?? Hvad med udstyr og sådan ?
Skrevet af: IDA Lindeskov - 23. okt 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Men du kan deltage i fyns jagt rideklub, det er nogle fede jagter de har
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 135
jagt ridning