{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Normale dressur øvelser? {{forumTopicSubject}}

Hey,
Jeg har den her pony som nogle gange er en stjerne til dressur og andre gange en bums. Hun kan næsten ingen dressur øvelser længere. Hun har lige lært at lave trav tyvemeter volter og jeg øver tempo skift og overgange hvilket hun er super god til! Jeg er gået igang med at øve øgninger i en skråt og på en langside for at støtte hende i det høje tempo så vi snart kan galopere igen. Men jeg vil gerne lærer hende at bærer sig selv ordentligt igen og ikke mindst schekelvigninger. Jeg har min måde at lave det på, men er overhovedet ikke sikker på at det er den rigtige da det indtil videre kun har virket på én hest..
Kun kan gå til bidet nogenlunde stabilt og kan lave parader som dog ikke er gode smiley Hun kan dog ikke gå til bidet uden at gå underlod i overgange. Og hun stritter med hovedet i øgningerne så de ikke bliver specielt pæne.
Hvordan lærer jeg hende at gå med hovedet i en ordentligt holdning i alle tempoer og ikke mindst hvordan laver jeg er schekelvigning? Jeg skal bruge meget kraftige signaler på hende smiley

_Mia og Koldblodshesten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Normale dressur øvelser?
Kommentér på:
Normale dressur øvelser?

Annonce