{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Tilridning :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger..
Nå, der har været nogle ret "øv" indlæg fra mig omkring min hoppe.
Problemet ER løst. det var en vallak, som skabte al balladen.. -.- (typisk mænd)

Nå, men nu rykker min lækkermås og jeg os sindsygt meget.. men jeg vil rigtig gerne have nogle råd og tricks til tilridningen.. smiley
Hvad har I selv gjort? smiley

pt kan hun have trense og sadel på.
Gå i longe på begge volter i skridt og trav.
hun kan stå pænt i stalden, hun stopper bag mig, når jeg stopper op. hun kan diverse kommandoer. (stå, bliv, skridt, trav, space)
hun er ved at blive ryttervant. så sys jeg er ret god med i betragtningen af da jeg fik hende, var hun en rigtig møg kælling.. stejlede, dansede og stak af mv. (købt 30 april)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilridning :)
  • #2   24. jun 2013 Det gjorde han.. smiley han ville ikke lade hende være i fred.. du kender godt de der klistertyper? som hele tiden er i røven på en? eller er på smssen osv? såen var han.. bare i heste form.. kunne knapt gå hen til hende, uden at jeg vitterligt måtte sparke efter ham, for at han bare gik et par meter væk.. -.- så når jeg tog hende ud af folden, så var hun jo helt kuldret og blæst i hovedet.. Fokus det var ikke et ord hun kendte til.. -.-

• #3   24. jun 2013 Før og imens de gøres ryttervante er det godt at træne signalerne fra jorden. Både tøjlen (lægges som hvis man sad i sadlen), og "ben", ex. din hånd.

Og gerne gå-ture i skoven, det er guld værd. Både så de får set en masse, bakke træning, og opdragelse. De reagerer ikke ligeså let , når de ser noget farligt, som hjemme på banen. smiley Og man får en god ide om, hvordan de reagerer i svære situationer. Godt at vide, når man er i sadlen.

• #4   24. jun 2013 Mimsen, det har jeg også haft gjort.. men faktisk nævnte vallak, valgte at stille sig på min fod, så har nu 2 blod ansamlinger i foden. -.- (oldenborg på 7-800kg)
    så har ikke måtte gå så meget på foden, men hun blir trukket til og fra folden der er ca. 1km hver vej.. smiley

Hun kan bakke, bare ved at jeg siger "bak" til hende. smiley det er bare lige ikke så nemt at huske det hele.. smiley
    men helt klart.. flere gå ture, så hun kan møde nogle farlige ting.. se noget andet osv..! desværre har vi bare ikke en skov i nærheden, der må rides i.. der er dog ved at blive søgt om tilladelse.. smiley

Vi mødte faktisk en "sprøjte" på vej ned til folden igår.. og den var hun pisse ligeglad med.. smiley MEN en CYKEL..! nøj.. den er mega ond!!! smiley

Kommentér på:
Tilridning :)

Annonce