{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen, da jeg i går oprettede et emne om dette, men det var ret sent.

OBS: Dette er ikke en annonce, men jeg spørger efter hjælp.

Ja, jeg vil gerne til at have noget undervisning (har indtil videre i alle de mange år jeg har redet, ikke fået undervisning, og ja, det har været en fejl, men kan ikke skrue tiden tilbage).

Jeg har prøvet at søge herinde, og fandt en der kunne lyde lidt interessant, men hvor kan man ellers søge henne? Har søgt på DBA, men der var intet. Har også søgt på Heste-Nettet, men ej heller der var der nogen.
Det skal være en der kan komme ud til mig og undervise, eftersom jeg ikke har mulighed for at komme ud til personen for at få undervisning.

Kender I evt. nogle gode undervisere? Det er primært dressurundervisning, da den jo skal være på plads, men er det en der også underviser i spring gør det intet. Det er primært i spring at min interesse ligger, men jeg vil have dressuren mere på plads inden jeg begiver mig ud i springundervisningen. Hvis det dog er en springunderviser der også gør noget ud af grundridningen er det kun et plus smiley

Jeg bor i midt/vestjylland, midt i mellem Holstebro og Skive, hvis det lige er til nogen hjælp

Jeg er blevet foreslået Lene Karmark, Birgit Künnemann, Pernille Vibe, Benny Hansen og Andreas Künnemann (selvom det jo er spring).

Benny Hansen og Pernille Vibe var dog for langt væk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland
Kommentér på:
Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland

Annonce