Små lege {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg er på denne gård i USA hvor de har en meget gammel galop hest, han har gået 8 år som galop hest og nu er hans krop helt ødelagt! han kan ikke tage på og kan ikke lavet meget andet end at gå rundt på en fold fordi han har så mange skader i sine ben, udover det har han ikke rigtig været i hænder udover fodring og smed i ca 10år.
jeg tog ham ud her idag og lavet nogen gå og stop øvelser hvilket han var rigtig god til, han har dog lidt særvt ved at holde sin opmærksomhed på mig (men det er kun forståligt når det er første gang i meget lang tid han er ude)
Er der nogen der har nogen gode lege eller tricks der ville være gode til os? (husk at de helst skal være i stående eller skridt så jeg kan tage hensyn til hans ben)
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 111
(link fjernet)
det ser spændende ud
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.109
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 88
TS: Undskyld mit irrelevante indlæg, håber du finder på nogle gode lege til ham.
sep 2009
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 9
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.109
Jeg kan godt leve med at I er uenige, men overvej lige en ekstra gang hvem der har et behov i denne her sag.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
Tror ærlig talt at hesten helst bare vil stå for sig selv på marken..
Tror den har haft den menneske kontakt den har haft behov for
sep 2009
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 9
tine b og Astrid M. Tholstrup: det var også min første tanke da jeg så ham, men det har bare vist sig at de få gange jeg har taget ham ud evt bare for at strigle ham eller gå med ham har han virkelig nydt det!!! hver gang jeg kommer går han mig i møde og vil meget gerne med ud hvis jeg skal ud igen... så dette opslag var mere for at høre om nogen hade nogen gode ideer til hvad jeg kunne lave med ham og ikke og jeg skulle lade ham stå eller ej
håber i forstår mig
Små lege