{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

lege til undervisning? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg underviser 3 rideskole hold hver lørdag, jeg har meget erfaring med det og har undervist i 5år,

det første hold er nybegynder som stadig er på det stadie hvor de kun skridter og traver og altid KUN med trækker da de ikke tør uden endnu, de ved ikke endnu hvordan de skal sidde med hænder, fødder eller hvad letridning er,

det andet hold er let øvet, de skridter traver og galiopere og kan letridning men mangler erfaring og det er kun få af dem der har redet længre tid end 7mdr,

det sidste er øvet som kan lidt mere og kender grund øvelser (skråt igennem, midterlinje, volte, slange gang osv)

jeg vil gerne lave nogen små anderledes ting engang imellem så det ike kun er alm undervisning hvor de rider og jeg siger hvad de skal, sidt legede jeg en leg med de små, ny begynderne skulle skridte over bomme og igennem kegler, og de let øvet skulle lege konges efterfølger hvor de skulle lave 3 øvelser hver, og det skulle være øvelser som var grund øvelser som vi har trænet lidt med, begge hold syntes det var sjovt og lærer rigt,

men søger lidt havd jeg ellers kan lave med dem, så det ikke kun er det samme, og det øvet hold tror jeg vil syntes det er kedeligt at lave sådan nogen ting,

så hvad siger i, hvad kunne i tænke er at lave til jeres undervisning?

gode ideer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lege til undervisning?
Kommentér på:
lege til undervisning?

Annonce