Dansk Varmblod Vienna Alfarvad [Tidl. hest] 1992
437 visninger
|
Oprettet:
Dansk Varmblod Vienna Alfarvad
Fødselsår:
1992
Højde:
174 cm
Temperament
skøn, lidt vågen hoppe. Hun er opmærksom på sin omgivelser, men er stadig meget nervefast. Kan godt finde på at drille eller prøve grænser af
Gangarter
skridt over middel
trav over middel
galop middel
trav over middel
galop middel
Stævner
ikke hos mig endnu, men det kommer
Stamtavle
|
Far: Golden wind
|
|
|
Mor: Beauty
|
Morfar: Allegro
|
|
Mormor: Baguette xx
|
|
Køn
Hoppe
Bemærkninger
Vienna købte min far i Juni måned, hun var stærkt underernæret og havde ikke fået ordnet hove længe. jeg fik hende den 29-8-2016 da jeg skulle gå fra pony til hest. Hun er min lille stjerne og jeg arbejder på at rette hende op.
Selvom hun er 24 år, er hun en frisk dame som elsker at lave noget. Hun har allerede taget en del på, og hun bliver bedre dag for dag. Hun er skøn, med et rart udtryk. Hun er rolig, uden at blive kedelig og har masser personlighed.
hun kræver en rutineret rytter, da hun ikke er ikke er redet jævnt. Hun mangler en masse muskler, så vi tager det stille og roligt. Hun er super lærernem, så er ikke i tvivl om hun bliver en fantastisk ridehest.
Turhest er ikke hendes stærk side, ihvertfald ikke alene. Jeg er altid så træt efter en tur, da hun er svær at holde. Hun er nervøs alene og kan finde på at stikke af. Vi øver det og hun bliver bedre og bedre, men er stadig nervøs. Hun er bestem ikke en "svag" hest, så min krop kommer på hård arbejde på tur.
Hun er ved at have nok form og balance til at vi kan galoperer på bane. Hun synes dressur bliver en del sjover af det og det er en kæmpe sejrer for os begge.
Selvom hun er 24 år, er hun en frisk dame som elsker at lave noget. Hun har allerede taget en del på, og hun bliver bedre dag for dag. Hun er skøn, med et rart udtryk. Hun er rolig, uden at blive kedelig og har masser personlighed.
hun kræver en rutineret rytter, da hun ikke er ikke er redet jævnt. Hun mangler en masse muskler, så vi tager det stille og roligt. Hun er super lærernem, så er ikke i tvivl om hun bliver en fantastisk ridehest.
Turhest er ikke hendes stærk side, ihvertfald ikke alene. Jeg er altid så træt efter en tur, da hun er svær at holde. Hun er nervøs alene og kan finde på at stikke af. Vi øver det og hun bliver bedre og bedre, men er stadig nervøs. Hun er bestem ikke en "svag" hest, så min krop kommer på hård arbejde på tur.
Hun er ved at have nok form og balance til at vi kan galoperer på bane. Hun synes dressur bliver en del sjover af det og det er en kæmpe sejrer for os begge.

Dansk Varmblod Vienna Alfarvad
sep 2007
Følger: 77 Følgere: 146 Heste: 12 Emner: 501 Svar: 2.243
feb 2008
Følger: 316 Følgere: 178 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 655
dec 2013
Følger: 26 Følgere: 39 Heste: 2 Svar: 517
maj 2009
Følger: 350 Følgere: 305 Heste: 5 Emner: 252 Svar: 715
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 402
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.728
Afvist
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 4 Emner: 50 Svar: 293
sep 2012
Følger: 77 Følgere: 20 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 4
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 7
maj 2009
Følger: 72 Følgere: 94 Heste: 6 Emner: 139 Svar: 389
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 884 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.778
apr 2008
Følger: 26 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 564
aug 2010
Følger: 69 Følgere: 95 Heste: 11 Emner: 1 Svar: 1
aug 2012
Følger: 166 Følgere: 99 Heste: 5 Svar: 7
sep 2008
Følger: 102 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 86 Svar: 460
dec 2007
Følger: 149 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.055