Shetlænder Fede Silas /solgt ;)/ [Tidl. hest] 2005
1.115 visninger
|
Oprettet:
Kvinde
| 35 år
| Oprettet: 8. apr 2007
Shetlænder Fede Silas /solgt ;)/
Fødselsår:
2005
Højde:
95 cm
Temperament
Rolig, dejlig sind. selvom han kan være lidt frisk på ridetur (med min lillebror)
Gangarter
Flotte.. går uhyr godt af en sheter at være. ;)
Stævner
Nej..men det kommer, min lillebror skal lige blive lidt beder
Stamtavle
Nej, desværre
Køn
MEGA. ;P
Vallak
Vallak
Bemærkninger
Rolig dreng som elsker hyggeture, han er min lillebrors pon, min lillebror er 3 år. ;)
Han er bare så nusert, og så let at have med at gøre. der kommer billeder hvor min lilllebror rider ham..
Han er en rigtig lille charmetrold, han ELSKER at blive nusset med, og ikke mindst er han så forfærdigt nysgerig, og går og bider i lommerne for godbider, en rigtig lille shetter. ;)
Ikke engang en dyrlæge kan skræmme ham.. haah
Han er bare så nusert, og så let at have med at gøre. der kommer billeder hvor min lilllebror rider ham..
Han er en rigtig lille charmetrold, han ELSKER at blive nusset med, og ikke mindst er han så forfærdigt nysgerig, og går og bider i lommerne for godbider, en rigtig lille shetter. ;)
Ikke engang en dyrlæge kan skræmme ham.. haah

Shetlænder Fede Silas /solgt ;)/
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
jaH han har det super.. skal lige have taget nok billeder til at ligge ham ind her også..
Der er lagt 2 billeder ind af min nice der rider på ham inde i vinterbillede galleriet
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
Hehe kunne han sagtens den dag da.. Bassen stod helt og rystede.. hehe
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
hehe jaH den lille skal jo have det perfekt.. ej han frøs den ene dag de kom ind.. så blev nød til noget såH hehe har osse måtte komme et dækken mere på min egen
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
kan være han ikk føler sig helt på plads endnu men ¨så skal det nok komme hehe
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
Jeg skal lige høre hvad er Bassen van til at få og spise.. Han får Musli, Lucerne og self. Gullerødder her men Wrapén spiser han ikke gerne..
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
Har du forresten ikk hans mors eller fars navn? En fødselsdato på ham?
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
okaii helt i orden.. men husk det er lovpligtigt at chippe sine heste med mindre man har et gyldigt bevis på at man kan medicinere.. og der skal på på et kursus.
Men han har det godt her.. han hygger sig med de 2 andre.. smeden kommer imorgen.. og han var ude og ride her i weekenden.. han var bare så søøød.. skal nok lige få´nogen billeder ind a ham
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 29
har godt nok ikk fået ham herind endnu men vac. parpirene på ham mangler jeg og min kæreste glemte at apørge om han var chippet
jun 2007
Følger: 91 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 878
Hejsa
En høj herfra,tænkte på hvor længe har i haft ham??
Tror måske vi har hans søster...
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.782
tak for billedet (:
dec 2007
Følger: 128 Følgere: 102 Heste: 8 Emner: 60 Svar: 667
Hmm, har du evnt nogle lidt bedre billeder af ham ?
af Bajor ;D
mar 2007
Følger: 128 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 175 Svar: 860
jeg står med røven til på billede nummer 3