{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distance.. Fortæl
  • #1   7. apr 2014
    www.distanceridning.dk

• #2   8. apr 2014 Det gælder ikke om at ride hurtigst, men at komme i mål så tæt på den tid der er sat feks. 7,4 km/t og så skal hesten jo selvf. Kunne gå gennem dyrlægetesten både før og efter ridtet smiley

• #3   8. apr 2014 Det er kun ved fritids klasser at det "handler" om at være hurtigst - ej jeg bryder mig virkelig ikke om det udtryk smiley For nej i distance er "at fuldføre er at vinde" så uanset om du er først over målstregen eller den sidste, er det lige flot smiley

Nå men jeg har redet internationale stævner og er tidligere DM vinder i distance, så du skriver bare en pm med dine spørgsmål, så skal jeg nok prøve at svare på dem alle smiley

• G B
    G B Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 24 Følgere: 26 Svar: 15
    #4   8. apr 2014 Det kommer helt an på, hvilke klasser man ride. I "fri tid" klasser er vinderen den, der rider hurtigst og blivre godkendt i alle dyrlægetjek.

De mindre klasser bliver udskrevet som Clear Round, hvor du bare skal gennemføre indenfor min./max tid og selvfølgelig godkendes af dyrlægen.

Eller de udskrives som idealtidsklasse, hvor der er sat en gennemsnitshastighed på klassen og den der kommer tættest på eller rammer tiden vinder klassen.

Der er i alle klasser sløjfer og/eller staldplaketter til dem, der har gennemført ridtet.
    569.1. Præmier og placeringer
    I overensstemmelse med distanceridningens internationale motto; ”At fuldføre er at vinde”, skal der ved alle konkurrencer uddeles en erindring i form af en sløjfe/plakette samt et diplom til alle godkendte ekvipager.
    Der skal være sløjfer til de placerede ryttere.

I reglementet, som ovenstående er taget fra, der er et skema over de forskellige klasser med længder og hastigheder.

http://www.rideforbund.dk/da/Ridesport/Reglementer/~/media/rideforbund/Ridesport/Reglementer/Distance/2014/Distance4%202014.ashx
    Ellers så spørg endelig mere - her eller via pb smiley

• #5   8. apr 2014 Jeg siger mange tak til Jer alle sammen smiley Jeg sad og læste i linket Krikken lagde ud og har blevet meget klogere smiley

• #6   8. apr 2014 Og i distance bliver der ikke set ned på travere eller for den sags skyld på nogen andre racer. smiley (min ene distancehest er traver).
    vi har flere travere i Dk som har gjort det godt til distancestævnerne.
    Og så er det rigtigt hyggeligt at starte distancestævner uanset hvilket niveau man er på.

• #7   8. apr 2014 Dorthe - Tak for det smiley Dog er jeg lidt ligeglad med andres fordomme imod traveren da jeg nok skal få vise dem at vi SPARKER RØV smiley smiley

• #8   8. apr 2014 Har set en del travere som bare er gode til distance, men har også hørt fra nogle af ryttererne på dem at de kan være svære at få pulsen ned på, når de først er "hidset op", ved det at de rigtig gerne vil lave noget.. Men det handler vel bare om at finde en mellemting og moderere tempoet så den ikke får pulsen helt op så det er let at få den ned igen smiley

Kommentér på:
Distance.. Fortæl

Annonce