{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Hvilke stævner må en 4 års starte? {{forumTopicSubject}}

Hej alle stævneryttere:))
Jeg har en 4 års pony som jeg gerne vil ud og vise lidt frem, men jeg er kommet i tvivl om hvilke klasser vi må starte i...:)))
Jeg har prøvet at finde det på dansk rideforbunds side, men det havde jeg ikke held med.
Håber i vil hjælpe:))
Knus;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke stævner må en 4 års starte?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   21. nov 2014 LC og ned

  • #2   21. nov 2014 Tak:))

  • #4   21. nov 2014 Seje: Ved ikke hvad en Bøgse er, men nu er det anden gang du svarer utrolig grimt i forum..

    Har sendt en udstemme og har kontaktet en HA..


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   21. nov 2014 Se bort fra "seje", personen er tydeligvis bare ude på at skabe ballade..

    Sådanne tåber er der mange af her inde, de kaldes også for "troll"


  • #6   21. nov 2014 210.1. Alder

    4-års Heste: 4-års heste må ikke startes i nogen form for konkurrence før 1. maj. Fra 1. maj må 4-års heste startes ved udv. D-stævner og højere i gangartsklasser, LD1, LD2, LC1, LC2 og LC3.
    Ponyer: 4-års ponyer må ikke startes i nogen form for konkurrence før 1. august. Fra 1. august må 4-års ponyer startes i LD1, LD2, LC1, LC2 og LC3. De kvalifikationer, som 4-års heste/ponyer opnår, der måtte udelukke dem fra start i LC3 i dressur, træder først i kraft, når hesten/ponyen fylder 5 år. 5-års Heste:

    5-års heste må kun startes i L-klasser. De kvalifikationer, 5-års heste opnår i LA6 dressur, træder først i kraft, når hesten fylder 6 år.
    Ponyer: 5-års ponyer må kun startes i L-klasser op til og med LA4B. De kvalifikationer, 5-års ponyer opnår, som måtte udelukke dem fra start i LA4 dressur, træder først i kraft, når ponyen fylder 6 år.

    6-års Heste: må deltage i sværhedsgrad 0, 1. 2 og 3
    Ponyer: ponyer må ikke starte B-stævne før 1. april.

    7-års Heste: må deltage i sværhedsgrad 0, 1, 2, 3, 4 og 5

    8 års og ældre Heste: aldersmæssigt ingen begrænsninger


    Håber det kan hjælpe dig. (Det er dressur), det vil sige du må starte til og med LC klasserne smiley


  • #7   23. nov 2014 Takk Louise:))
    det er en kæmpe hjælp!:))


  • #8   23. nov 2014 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
Hvilke stævner må en 4 års starte?

Annonce