{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Kværke i omløb.. Brattrolleborg skue.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg er jo ikke på Facebook og har lige blevet opdateret af min veninde at der er kværke i omløb på Fyn, og at hun måske bliver hjemme.. Hun venter på en udmelding fra Højgård ift. Hvor slemt det er... Jeg er bare meget forundret over at jeg intet har hørt her inde smiley så jeg vidste intet...
Vidste I det? Skal I så afsted? smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kværke i omløb.. Brattrolleborg skue..
  • #1   13. jul 2016 Ja jeg kender til problemet, men ingen af de ramte har meldt noget ud, så det er totalt uoverskueligt.

Jeg skal ikke selv afsted (fordi min hest er krydsning og jeg hellere vil til militarystævne i Aabenraa) men det var meningen jeg skulle med min veninde ig deres new forest pony.

Jeg ved ikke om de ved det, men tænker da de tager afsted alligevel.

Problemet er jo til stede lige gyldigt hvor man kommer med sin hest eller selv kommer hvor der er andre heste... Så det påvirker ikke min beslutning for at kører ud med min hest smiley

• #3   13. jul 2016 Efter jeg selv havde en hest der fik kværke og så hvor skidt han havde det vil jeg aldrig tage ud et sted hvor det måske er i omløb. Der var ikke noget at se på hestene der hvor han stod men han fik det alligevel og i udbrud.

• #4   13. jul 2016 Jeg tager afsted. Ingen ved hvor slemt det er, og ingen der rent faktisk kender de heste der eftersigende skulle være ramt, har meldt noget ud.
    Højgård har en hest indlagt (muligvis flere, der er lidt uklart). Den er syg og det kan være kværke, men de ved intet før i morgen hvor de får svar på prøverne.
    Helt ærligt virker det lidt som en halv vind der bare er blevet blæst op til et stormvejr.

• #5   13. jul 2016 Højgård har netop opdateret deres facebook ang. situationen.

Jeg bor ikke selv på fyn og er heller ikke tilmeldt omtalte arrangement. Jeg er dybt hysterisk når det kommer til kværke, så havde jeg været, var jeg ikke taget afsted. Jeg havde nok nærmere isoleret min egen raske hest smiley

• #6   13. jul 2016 Her

profilbillede
  • #7   13. jul 2016 smiley

profilbillede
  • #8   13. jul 2016 Mange tak for informationen smiley dejligt at være opdateret på sådanne ting smiley

Mvh TT

• #9   13. jul 2016 Ja, der er det rart at kunne følge med på Facebook smiley
    Vi har ligeledes fået en mail fra Brahetrolleborg foreningen, og de har snakket med diverse dyrlæger som ikke mener det er uforsvarligt at holde skue. Der vil også være en dyrlæge ved indsyningen smiley

Kommentér på:
Kværke i omløb.. Brattrolleborg skue..

Annonce