{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Skal du afsted i weekenden? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Ville enlig bare høre om der er andre end mig der skal til stævne hele weekenden?
Santos og jeg starter dressur lørdag, LD1 og LC1, og spring, LF 70 cm og LE 80 cm, søndag på kallehavegård, hvilket jeg er super spændt på!
Når ja så skal jeg da lige til firma fest lørdag aften også smiley så det skal nok blive en lang lørdag smiley

Så hvor skal du starte og hvad skal du starte? smiley

God weekend der ude (Y)

(Lige et lille billede af Santos og jegs første stævne i december 2017)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal du afsted i weekenden?
  • #1   16. mar 2018 Min hest og berider skal afsted næste weekend til B-stævne i Vejle, og starte MA2 og PSG.

    Men i denne weekend skal jeg bare besøge dem, og se træningen - og det glæder jeg mig til, jeg savner detbette pus smiley

    Held og lykke til stævnet - og god fest - det bliver en super travl weekend smiley

    Mvh Charlotte


  • #2   16. mar 2018 Jeg skal starte Lc3 i sløjfeklasse samt klubmesterskab i Boller Rideklub imorgen smiley

  • #3   16. mar 2018 Jeg skal med min træner til stævne på søndag, hans hoppe skal gå anden afdeling af Københavnermesterskabet og jeg er altid med som groom smiley

    Min egen hest er desværre skadet, så jeg må udsætte mine egne ture lidt smiley


  • #4   16. mar 2018 så skal vi sgu ride mod hinanden smiley

    Jeg skal også ride LF og LE for hest. Malene Markmann Andersen på Skawboe's Good Boy.
    Det er kun tredje gang jeg skal springe ham. Har sprunget ham én gang hjemme, én gang til et stævne, og så stævne på Kalle.
    Min parthest har stået halt en uges tid, så hun er kun så småt i gang. Ejer gav mig lov at låne "Woody" med til sidste stævne. I samråd blev vi enige om, at jeg også tager ham med på Kallehavegaard. Det ligger 20 minutters skridt fra stalden, så der var næsten ikke grund til ikke at tage ham med smiley


  • #5   16. mar 2018 Skal ikke til stævne, men er på kursus. Har redet første gang i dag, og fik kun ros, så det var skønt! Skal ride igen i morgen.

  • #6   17. mar 2018 Charlotte M
    Håber det går dem godt til stævnet næste weekend, og ja man kommer hurtig til at savne de 4 benede når de lige pluslig ikke er der smiley

    Betina M
    Så må i have rigtig held og lykke med det smiley

    Rikke J
    Det er altid træls med en skadet hest, er det meget alvorligt eller skal hesten nok komme helt tilbage fra det ?

    Malene Markmann
    Ej hvor sjovt, der er godt nok mange starter i LE syntes jeg smiley
    Det er 3. stævne santos og jeg skal med til og kun nummer to spring.
    Vi er kun med for at Santos kan få set noget lige pt. vi har kun haft en enkel springundervisning i onsdags, ellers har vi sprunget selv, så der er en del at arbejde med endnu smiley
    Skulle du få lyst til at komme og sige hej, så er du da hjertelig velkommen til det smiley

    Cecilie
    Fedt hvor er du på kursus henne ?
    Det er altid dejligt med ros og vide at man gør det rigtige smiley


  • #7   17. mar 2018 Hos Siggi Óli, på den islænder jeg rider for ejeren. Meget sjovt, når jeg er vant til at ride "normale" heste, og stadig har 2 af dem, meget anderledes, og så alligevel ikke. smiley

  • #8   17. mar 2018 Sørme om ikke jeg vandt klubmesterskabet og slog min egen personlige rekord - har aldrig redet over 70% og idag tog jeg opvarmningsklassen med 71,2 og 71.8 ved den ene dommer i mesterskabet og 68,6 ved den anden smiley
    Dygtigste hest smiley
    Og igår var jeg ved at melde fra da han stod med en sko der var slået forkert på men min søde søde smed kom igår aftes og lagde en ny smiley


  • #9   18. mar 2018 Betina M
    Hvor fedt stort tillykke ! smiley
    Selv fik Santos og jeg en 2. plads i LD1 og en 3. plads i LC 1 med forholdsvis 68,611 og 66,200 % smiley
    Han var så dygtig den lille basse mand smiley
    I dag skal vi LF og LE i spring, det skal nok blive godt smiley


  • #10   18. mar 2018 Ih hvor godt - tillykke med det til dig også smiley

Kommentér på:
Skal du afsted i weekenden?

Annonce