{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Skal du til Jylland imorgen? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Højst sandsynligt et håbløst indlæg, men jeg prøver alligevel.
Jeg går i skole i Hirtshals nordjylland, men bor i Roskilde på sjælland.
Jeg skal afsted på skole imorgen, men hende jeg plejer at køre med har lige her for 30 min siden, at hun ikke skal afsted alligevel.

Det er småt med pengene denne måned, så jeg har egentlig ikke råd til at give 590 kr hver vej med offentlig + overnatning, samt der er ikke flere siddepladser tilbage = skal stå op fra roskilde til hirtshals, og toget fra aalborg og opad er aflyst = skal have busser op til hirtshals, derudover har jeg først fri fra arbejde kl 16 imorgen, og eftersom det tager 100 år med offentlig, er jeg først deroppe kl bæ om natten, hvor lokaltoget til emmersbæk hvor jeg overnatter, ikke længere kører smiley

hmmm øv altså...

det er sidste gang inden min eksamen, så vi er færdige med pensum og skal egentlig bare repetere og forberede os, men jeg vil vildt gerne afsted og lige få det hele opfrisket og stille nogle spørgsmål inden eksamen..

så kære hg, er der helt tilfældigvis nogle af jer, der skal deropad imorgen? Jeg kan samles op stort set overalt på sjælland (evt også odense) og jeg vil selvfølgelig gerne give lidt til benzin og bro


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal du til Jylland imorgen?
Kommentér på:
Skal du til Jylland imorgen?

Annonce