{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Nu 16år - den største drøm... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vidste ikke helt hva jeg skulle skrive i overskriften, men håber lidt i vil hjælpe mig i min frustration her. smiley

Jeg har haft min dejlige pony i snart 4½ år, og han er bare blevet den dejligste pony. Han gør hvad jeg beder ham nu - jeg elsker ham over alt på jorden og vil for alt i verden ikke skifte ham ud!

Da vi fik ham var han verdens største pæstilens, og han ville ingenting, så de 4½år har jeg kæmpet en brag kamp med ham, og jeg har altid gerne villet til stævner med ham, men har ikke følt at han var klar til at komme ud og vise sig selv frem på en springbane .. Så jeg har brugt snart 1½ år på at træne ham på en springbane og ude i naturen for at få et tættere forhold til ham. Og det er bare gået fremad med lynets hast hele år 2010 og han er blevet bedere og bedere for hver ridetur vi har været ude på. Han er en pony der elsker at lave det han laver, og han brænder virkelig for springningen - det er virkelig hans aller stærkeste side!

- Og ENDELIG er han klar!

Men nu kommer det store problem.. Jeg er altså fyldt 16 år her d. 21 december. Og han er kun 143 cm. Dvs. stadig pony smiley Selvom jeg er fyldt 16 ser jeg stadig kanon lille ud på ham. Jeg er kun 158 cm høj selv, og er undervægtig så han bliver jo ikke skadet af at gå med mig.

- Er der slet ingen mulighed jeg kan gøre, for at kunne begynde og starte springstævner på ham, altså ikke kun sådan nogen små klubstævner?

Jeg vil på ingen måde skifte ham ud, da han er den pony der har lært mig næsten alt. Han lærte mig hvad hesteforståelse er og han lærte mig at alle heste ikke er ens. Ingen heste har gode dage altid. Han har knyttet et kanontæt bånd til mig og jeg elsker ham over alt på jorden. Så det gør lidt ondt at tænke på at jeg nok ikke kommer til at kunne føre min største drøm ud i livet. Han er en pony på 6 år, så han har jo kanon mange år tilbage endnu.

- Stavefejl er gratis. ;O) Og undskyld hvis det blev lidt langt.. Det har bare gået mig rigtig meget på..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu 16år - den største drøm...
Kommentér på:
Nu 16år - den største drøm...

Annonce