{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Super tilfreds med dagens stævne....! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg syes lige at jeg vil dele min glæde med jer alle sammen...
Jeg var til stævne idag og red LD2 på min gamle part som står på den rideskole hvor jeg også rider.. Og det er over et halvt år siden at jeg sidst har startet stævne så meldte mig for at se hvordan det ville gå og sådan lidt for sjov.. havde ikke de helt store forventninger... smiley Og jeg var mega nervøs indtil jeg kom ind på banen, der forsvandt heldigvis al nervøsiteten smiley
Nå men det der var så fedt var, at jeg fik en super god tur selvom han blev lidt bange for et hjørne hvor der kom underlige lyde fra og så sad dommeren heller ikke helt stille så der hoppede han også lige lidt til siden smiley Men da jeg kom ud fra banen, skridtede jeg lidt rundt samtidig med de andre ryttere, blev der et lille stykke tid efter, sagt i højtaleren:
"Og nu har vi et resultat for klassens sidste rytter, Natasja på Mikado:
Hun opnåede 127 point, svarende til 70,56% og er hermed klassens vinder."
What? Det havde jeg ikke lige regnet med... smiley Men mega fedt alligevel og jeg blev rigtig glad! smiley
...........
Ville lige dele det med jer.. xD Og har i prøvet noget lignende, hvor i bare startede for at afprøve hvor i lå med jeres heste eller starte jeres første stævne med overraskende resultater eller noget? Så kom med det! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super tilfreds med dagens stævne....!
Kommentér på:
Super tilfreds med dagens stævne....!

Annonce