{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

dårlig vane med ros {{forumTopicSubject}}

ja jeg har så fået for vane at sige DYGTIG efter næsten hvert spring når jeg er til stævne....

min spring underviser skældte mig ud til mit sidste stævne, fordi jeg skal bare holde min kæft og koncentrere mig...

men det er en refleks at rose hende efter næsten alle spring, fordi jeg er stolt af hende..

andre som har det sådan???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig vane med ros
  • #1   1. dec 2006 Nej .. Eller J0 .. Lidt .. Men Har Fået Afvide At Jeq SKAL Siqe Det , For Jeq er God Nok Til AT Koncentrere Miq .

• #2   1. dec 2006 tjah jeg synes nu også jeg koncentrere mig rigeligt... men jeg synes bare ikke man kan rose sin hest nok, når den gør hvad man beder den om?? og slet ikke når det er en ung hest smiley

• #3   1. dec 2006 Nej .

• #4   1. dec 2006 ´jeg synes da ikke det gør noget at rose den ? hellere ros end skæld ud smiley
    med min egen roser jeg den os over hvert spring for det stopper tit og vil have den får en masse gode oplevelser smiley
    og os når jeg kommer ud fra banen og hvis en af ponyerne har stoppet eller taget en bom, er det ALTID MIN skyld, lige meget hvad, altså kan altid se hva jeg selv sys jeg har gjort forkert smiley

• #6   1. dec 2006 Til mit sidste stævne ( Dimonds første )
    Jeg tænkte ikke selv over at jeg snakkede med ham hele tiden, men det sagde min mor jeg gjorde, men når jeg sankker ( dårlig vane ) Så nogen gange åbner jeg ikke munden . Så det kunne ikke ses .
    Men giver dig ret i at man ikke kan rose en ung hest nok.

• #7   1. dec 2006 for et halvt års tid siden snakkede jeg med min hest: så dygtig ja kom så det var flot ! dyg jaah ! såndanne og alt sådan noed . men nu trækker jeg ikk været, ved ikk om det er fordi at det er blevet højre . roser også altid min hest når jeg kommer ud selv om den har raget med mindre jeg syns godt den kunne have hjulpet mig roser jeg den ikk men skælder den der ii mod heller ikk ud for den har jo ikk gjordt noed fokert . uhh ! hih

• #8   1. dec 2006 jeg er jo blevet optaget til dette stævne hvor min ridelære sagde jeg skulle holde kæft...

og den er over 70 procent af springene så lyder det DYGTIG.... og så over det sidste spring råber jeg næsten DYYYYYYGTIG smiley

det er egentlig lidt pinligt... men jeg kan ikke sgtyre det

• #9   1. dec 2006 Nej. Hehe, det er da også træls at høre på! hehe, Desuden er det måske ikke altid hesten der er god, men ryteren der sørger for at det hele passer, så hesten får det korrekte spring. Sådan kan det også være.
    Men kan nu ikke se grunden til at rose ehsten efter hvert sprang, den kan få ros når banen er overstået. smiley min mening

• #10   1. dec 2006 Jeg snakker kun med min hest når jeg er helt færdig.. Avila er lidt en undtagelse endnu.. :)..
    Men tror at mn ødelægger noget af hestens kontration hvis man snakker til den heletiden..

• #11   1. dec 2006 Hvis jeg for en bom er det normalt også min skyld. Og giver også mig selv skylden mange gange. Alt for mange gange efter min træners mening. smiley Piaff har det med at bryde gennem hånden, og bare fræse afsted, og så er det ikke altid han lige når at komme over springet. smiley
    Hehe

• #12   1. dec 2006 Enig med Pernille B.

• #13   1. dec 2006 Det kan jeg slet ikke forstå din træner siger!
    Det er da sindsygt vigtigt at rose en hest når den gør noget korrekt - ISÆR når det er en ung hest.

Hesten forstår også bedre hvad den gør korrekt når du roser den i det SEKUND den gør det.

Såå - jeg ville være ligeglad med andre folk sys det lyder dumt når du råber dygtig, ros er vigtigt - og hesten har det garanteret godt med og blive rost med en blød og beroligende stemme smiley

• #14   1. dec 2006 Man behøver jo heller ikke og SKRIGE: DYYGITG!!! smiley
    Hesten er jo ikke døv smiley - Bare lige så stille sige det med en blød stemme så den opfatter det som en ros smiley

• #16   1. dec 2006 Måske siger din træner det fordi at han/hun ikke mener at du er konsentræret nok på banen.

Kommentér på:
dårlig vane med ros

Annonce