{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig vane? :)
  • #1   5. aug 2013 Jeg har sikkert virkelig mange dårlige vaner, tror bare ikke man ligger mærke til det.
    Det er jo vildt forskelligt hvordan man rider, og man kommer hurtigt til og få en fast rutine. Sååå smiley

• #4   5. aug 2013 Jeg holder vejret når jeg er på banen til springstævner. Ret træls egentlig smiley

• #5   5. aug 2013 Jeg glemmer at række vejret xD Så glemmer jeg også at side lige^^ Og så skifter jeg mellem at være højrehåndet og venstrehåndet xD

• #6   5. aug 2013 Jeg har det med at bide mig i læben når jeg er koncentreret. smiley rimelig avs, hvis ponyen pludselig hopper op i luften. smiley og så laver jeg mellemrumet mellem mine hænder aaaaalt for stort og tager dem ned til hestens skulder...

• #7   5. aug 2013 Jeg læner mig frem, og jeg bryder mig slet ikke om tanken at sætte mig tilbage .
    Grunden til det, er at jeg i mine teenage år, pludselig fik smæld i ryggen, når hesten travede, og jeg sad korrekt . Har intet mærket til det i nogle år efterhånden, men frygten for et smæld mere sidder virkeligt dybt i mig . smiley
    Meeen . Jeg får taget ti vejrtrækninger, banker mig selv i hovedet og tilbage ryger skulder og ryg . smiley

• #8   5. aug 2013 haha mange mærkelige vaner! især den med ikke at trække vejret, må være rimeligt træls når man til sidst ligger på jorden helt blå i hovedet xP har også den vane med at bide mig i læben når jeg er nervøs, jeg har sår efter det :S

• #10   5. aug 2013 Jeg er lidt slem til, at læne mig fremad..
    - Det ser IKKE pænt ud. Men det er blevet bedre efter, at jeg fik ny sadle smiley

• #11   5. aug 2013 Nogengange, har har svært ved, at konsentrere mig om mere end én ting af gangen, så glemmer jeg, at kigge op.. -.-

• #12   5. aug 2013 Jeg glemmer at trække vejret og sidder og spænder i min krob.... smiley

• #13   5. aug 2013 Ser altid sur ud(næsten uden undtagelse) og har det med at sidde i "sofa"-opstilling med benene fremme smiley

• #14   5. aug 2013 Jeg har ikke fået undervisning i et år, og ingen har rettet på min opstilling i længere tid. Jeg har heller ikke set billeder/video, så jeg ved faktisk ikke ret meget.

Men jeg ved, at mine fødder har tendens til at pege ud. Og gerne mere end andres i forhold til hvordan mine ben ligger, fordi jeg simpelthen er bygget sådan. Men jeg har fået et tip af en lærer i skolen som virker ret godt, så det hjælper.
    Og så er jeg rigtig slem til at ride med en åben hånd. Af en eller anden grund får jeg den ikke altid lukket helt, og det er altid det der bliver rettet mest på.

Og så ved jeg ikke om jeg glæder mig til at vise min ikke-rettede-opstilling-i-flere-år frem for mere end to personer, som jeg skal snart smiley

• #15   5. aug 2013 Hønen: Åh, jeg kender det kun ALT for godt! Efter jeg havde redet selv uden undervisning i et par år, hvad min opstilling også bare røv og nøgler :b Jeg sad foroverbøjet og trak mine ben op for at holde mig fast, så mine fødder skovlede rundt i stigebøjlerne -.-

• #16   5. aug 2013 Jeg har "pingvin-fødder" og "klaver-hænder", og jeg har en tendens til at trække mit højre ben lidt op :b

• #17   5. aug 2013 Sandra: Ja, det er pisse irriterende. Hvis jeg da så bare havde nogen der tog video/billede, så kunne jeg da selv finde fejlene og være opmærksom på dem -.-

Mine fødder er jeg rimelig opmærksom på i forvejen, så der opdager jeg de fleste fejl selv. Dem kan jeg mærke.
    Jeg er også blevet slem til at kikke ned. Især fordi jeg også kan have en tendens til det når jeg bare går til fods. Og hver gang jeg lægger mærke til det, så flyver mit hoved bare op og jeg stirrer helt ud i horisonten :b

• #18   5. aug 2013 Hønen: Jeg sidder altid og kigger ned, når der står nogen og ser på ude fra barrieren, for ellers kan jeg af en eller anden grund, ikke lade være med at grine smiley

Kommentér på:
Dårlig vane? :)

Annonce