{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

MagicMaggie
MagicMaggie
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

OUT regler {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er smiley

Jeg har lige et spørgsmål vedr. Out reglerne - hvad jeg umiddelbart kan se må jeg godt starte en LC1 ikke?

Jeg har tidligere på samme hest fået følgende placeringer:

1 * 2. plads i LC1
1 * 3.plads i LC2
2 * 2. plads i LC2
1 * 1. plads i LC2
1 * 1. pldas i LB1

Må jeg godt starte en cup hvor i en LC1 til næste stævne?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OUT regler
  • #1   12. jun 2013 Ekvipager udelukkes af de respektive
    dressurklasser, hvis de har:
    1. Vundet det aktuelle program 3 gange med
    min. 65%
    2. Vundet højere programmer 3 gange med
    min 65%
    3. Været placeret 3 gange i højere
    sværhedsgrader end det program man
    ønsker at ride med min. 65%

Så har du været placeret i en højere klasse 3 gange (eller mere) med over 65%, så er du OUT, har du vundet den pågældende klasse med over 65% så er du OUT, har du vundet en højere klasse med over 65% så er du OUT, hvis ikke, så godt stævne smiley

• #2   12. jun 2013 Ps. Har du vundet kalssen 1 gang med over 65% og en højere klasse to gange med over 65%, så er du jo også OUT. Det samme glæder for placeringsreglen, har du været placeret i højere klasser (feks LB1 og LC3) 3 gange med over 65%, så er du OUT!...

• #3   12. jun 2013 Og kan jo faktisk se at du er placeret 1 gang i LB og 3 gange i LC2, så er de over 65%, så er du out fra LC1 smiley

Eller vent, hvordan er det nu med sværhedsgrader... Er det kun LB'en der tæller der... Nu må der flere på banen smiley

• #4   12. jun 2013 Hvis dine placeringer er med over 65% vil jeg mene at du ikke må starte LC1. Du må til gengæld gerne starte LC3 smiley

• #5   12. jun 2013 Med mindre du skriver dine procenter fra klasserne på, kan vi ikke hjælpe dig, for hvis alle dine placeringer er med over 65% er du udelukket, er de under 65 er du ikke smiley

• MagicMaggie
    MagicMaggie Tilmeldt:
    jun 2013

#6   12. jun 2013 Er mine procenter ikke irrelevanter her, for jeg her jo ikke vundet nogen klasser 3 gange - og som jeg læser det, så skal jeg vinde dem for at være OUT ? smiley

Og med hensyn til at have Været placeret 3 gange i højere
    sværhedsgrader end det program man ønsker at ride med min. 65% - det er jeg vel heller ikke, for lc og lc hører begge under sværhedsgrad 0 - det har vel kun betydning, hvis jeg havde været placeret i LA - som er sværhedsgrad 1...

Er det ikke rigtigt forstået?:)

• #7   12. jun 2013 du er ikke udklasset af LC1 men hvis dine to 1.pladser er over 65% og du får en 1. plads mere med over 65 så er du smiley og ja LC og LB er samme sværhedsgrad når man rider hest

• #8   12. jun 2013 Du kan ikke være udklasset af Lc1 med de placeringer du har fået! Men alt efter dine procenter de gange, hvor du har vundet Lb1 og Lc2, kan du ske at blive udklasset af Lc1, hvis du vinder den denne gang med over 65% smiley

• MagicMaggie
    MagicMaggie Tilmeldt:
    jun 2013

#9   13. jun 2013 Tak for jeres svar!! Så tror jeg at jeg har forstået dem smiley

Kommentér på:
OUT regler

Annonce