{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Størrelse på hingst til shetter {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg overvejer at få min søde shetlandshoppe bedækket. Hun er sådan set kåret og det ville jo være oplagt med en shetlandshingst, men jeg overvejer lidt om man kunne bruge en mindre welsh? Sådan på små 1,20 i stg? Bliver det for stort eller er det ok for hoppen? Hvad mener I? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Størrelse på hingst til shetter
  • #2   28. jun 2015 Det er ikke selve bedækningen du skal være nervøs for, men mere hvor stor føllet bliver, da det skal kunne komme ud uden at ødelægge den hoppe. Til en shetlænderhoppe ville jeg ikke bruge en hingst, der var mere end 5-8 cm større end hoppen, af frygt for at miste hende under foling.

Hvis du har en kåret hoppe med pas, ville jeg til enhver tid kun bruge en kåret hingst fra samme race og avlsforening. Så får du et føl der kan bruges, evt. sælges. Det koster det samme at registreret, fodre osv. på en blanding med begrænsning på udstilling m.m. som det gør med en renracet, der kan bruges til mange flere ting.

• #3   29. jun 2015 Personligt sys jeg ikke det en blanding man skal lave.

Men jah der findes welsh sec.a hingte på 115 ca..

Men nå du nu har en kåret shetlands hopper så ville jeg nu 100 % bruge en shetlands hingst

Kommentér på:
Størrelse på hingst til shetter

Annonce