1.083 visninger
|
Oprettet:
hvilken hingst vil være god til min? {{forumTopicSubject}}
Ja, vi går lidt og leger med tanken om at ifole Sunny Girl på et tidspunkt.
Hendes far er kåret i Holstener forbundet, og elelrs har hun jo 1/4 fuldblod i sig.
hvilken type hingst vil være god? Det skal ikke være til dressur, men spring.
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
Ellers er jeg helt vild med krake ask, men har endnu ikke et nogle afkom efter ham
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
han er elelrs dejlig.
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
Har også tit siddet og kigget på hingste, hvor hver gang jeg finder en jeg vild med, så har de endten cor de la bryere, FURIOSO II, lavallo eller ALME Z i sig -.-
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
shella: ja, det er ofte de samme hinsgte. det er faktisk lidt træls..
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
han var ellers ikk så dyr igen kunne jeg se xD hehe
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
heartbeat og quinton sidder jeg ogs og kigger på.
avleren vi købte hende af, overvejede også Haertbeat til hende.
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
Men ja han har vist ikke nogle afkom endnu, han er jo kun 3 ;p
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
skal snakke med mine trænere om det. det skal jo helst også være en der springer med en stor forsigtighed da min er noget kold i sine fusser xD hehe
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
Har også overvejet at få en føller på leda, men ved ikke hvad jeg så skulle ride på imellem tiden
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
ved ikk hvor meget tid jeg får de næste par år til at ride i, når jeg går på gym. x)
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
skal have en springbetonet hingst.
jul 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.873
hah jep vi laver lige en kønsskifte opration
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
et gør vi lige hurtigt, det kan ikk være så vanskeligt..
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 684
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 684
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
hehe, okay. jeg ved det faktisk ikke.. Har tænkt mig at spørge mine trænere om hvad de synes også. og så måske kontakte avleren vi købte hende af og høre hvad han synes.
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 684
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
så vil lige høre begge mine beridere ad, og så måske ringe til ham vi købte hende af.. Han kender hende jo ogs rimeligt godt. hehe
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 684
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
det skal være en hingst med god sædkvalitet, hun skal jo helst komme i fol ..
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
Nej, men har bare hørt at det kan være lidt sværere at få dem i fol når de ikk har været det førhen.
hun kom ikke i fol for to år siden ...
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
Det var avleren der hanvde hende dengang. så tror tingende var iorden.
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.965
Ja, det er nok også det jeg helst vil have...
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 136 Svar: 281
hvilken hingst vil være god til min?