{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe kan et føl være ude?
  • #1   17. apr 2009 Hej Mette.
    Tillykke med den lille nye.
    Selvom solen er varm er jorden ikke varm.
    Du skal nok starte med af lade dem gå ude 1 times tid af gangen, og så lade den lille komme ind i en varm boks og sove, og senere kan du så lukke dem ud´igen. osv osv.
    Den lille har nemt til lungebetændelse, hvilket den kan dø af.
    Så vil råde dig til ikke af lade den lille ligge på jorden de næste 14 dage, da jorden er kold.
    Held og lykke.

• #2   17. apr 2009 Tillykke smiley

Ville ikk lade dem være ude så længe, for jorden er slet ikk varm.

Min kom ud i maks 2 timer den første dag

• #3   17. apr 2009 Jeg havde også regnet med 1-2 timer her de første par dage.
    Hun er nu slet ikke kold, tværtimod meget varm.
    Men tak for jeres svar:)

• #4   19. apr 2009 Mine går ude hele dagen til kl ca 19, jeg har også noget halm liggende som de er flinke til at ligge på.

• #5   19. apr 2009 jeg må sige at jeg har holdt meget øje med føllet i de sidste 2 dage og så længe at det har været varmt så er hun først blevet lukket ind ved 18-19 tiden. Hun har masser af halm hun kan ligge i på folden og det gør hun også. Hun er slet ikke kold, tværtimod, så længe solen er fremme så er hun meget varm. De vil helst ikke ind om aftenen... Så det med 1 time er ikke lige noget jeg vil rette mig efter.
    Min mening er at de har bedst af at røre sig. Selvfølgelig skal de ikke ligge ned helen tiden, så er det bedst at få dem ind. Men hun løber ret meget rundt, den lille krudtugle:_)

• #6   20. apr 2009 Hestehaven, CNN-Foto .:

Lige nøjagtig. Det er også min mening. Og nu er vejret heldigvis så godt.

• #7   20. apr 2009 min var 10 timer gammel og var ude i 4 timer.

• #8   25. apr 2009 Vores nu 3dage gl. hoppeføl er ude fra kl 9.00 til kl 17.-18, og det går bare super.. Hun lægger sig i sandet da det er meget varmt ellers ligger hun sig i høet, jeg tjekker hende så flere gange om dagen for at være sikker på hun ikke bliver kold..

Heldigvis er vores Little April en rigtig krudt tønde og løber meget rundt og bukker og stejler, så hun er super dygtig til at holde sig selv varm og det er bare super!

Kommentér på:
Hvor længe kan et føl være ude?

Annonce