{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De Noir
  • #1   1. jul 2010 Se De Negor-WI under min profil , han er efter De Noir og fantastisk syntes jeg selv smiley

• #2   1. jul 2010 Jeg har selv en. Han har super temperament. Generelt er hopperne dog af bedre kvalitet end hingstene. Det viser sig fx. til hoppekåring kontra hingstekåring. Han har så vidt jeg husker kun et enkelt kåret hingsteafkom.

Jeg tror han skal bruges til hopper med store rammer, da han har en tendens til at avle lidt småt. Mange er kun omkring 160-164

• #3   1. jul 2010 Hvad er han god til at avle videre?

• #4   1. jul 2010 Okay. Vi har en hoppe som er noget kraftig i rammer og godt kune blive lidt mere feminin. Dog har hun en god motor og har noget power. Hun er sød og rar, men har det med at blive vældig tændt, og så kunne hun godt trænge til lidt mere bagbensaktion. dog har en en god forbensbevægelse.
    Hun er kåret i RDS med 7 i helhed, 7,5 i skridt, 7,5 i trav og 7 i galop.
    Men de var lidt fedtede med pointene, men hun er heller ikke lige DV's forbillede.
    Hun er efter BH Hertug/Leonardo II (dvs. trakhener, hvilket man også kan mærke på temperamentet, men er dog kåret i DV) og nogle siger at BH Don Romantic skulle være god til Hertug-hopper. Hvad ville jeres bud være?

• #5   1. jul 2010 Hun er et kæmpe skur, som I kan se på nedenstående billede, så vi ville gerne have hende forædlet lidt. Dog skal hun ikke ifoles nu, men måske om et par år når jeg skal på uddannelse

(link fjernet)

• #6   1. jul 2010 Janni: Mht at hopperne skulle være af bedre kvalitet end hingstene er jeg ikke enig med dig .. Da vi stillede Negro til kårring var begrundelsen faktisk at der pt er så mange afkom efter de noir i dv at det ikke ville være brugbart i avl med hingste efter de noir. Dette grundet med at nærmest hver 2 hoppe er efter de noir og at selve de noir jo stadig er i avlen smiley

• #7   1. jul 2010 Det er som man tager det. Det var der jo ikke i de første to tre årgange og alligevel valgte de ham fra. Du har det samme med Romanov, Schufro og Romantic og de kårer afkom alligevel, så tror ikke, at det er hele sandheden smiley
    Mange af hingsteafkommene har i min smag ikke haft hingstepræg nok. De er blevet for feminine.

• #8   1. jul 2010 Team RORK: Med hensyn til bagbensaktion, så har De Noir selv nogle lidt sjove bagben. Han har tendens til at sparke dem bagud i stedet for at trække dem godt ind under sig. Det ser man også hos nogle af hans afkom. Men han avler godt temperament og fine ædle heste. Jeg er i hvert fald super glad for min dreng smiley

• #9   1. jul 2010 Kender selv en åring efter De Noir.
    Hun har flotte dressur betonet gangarter og et fantastisk temperament!
    Se evt. album:
    http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=150724

Har selv snakket med De Noir, i herning.
    En meget rolig og omgængelig hingst, som i øvrigt også er en charmetrold ;D

• #11   1. jul 2010 Min venindes Isabell De Noir er efter ham... Hun er smuk med et godt eksteriør og super bevægelser! (Hun er oprettet herinde) Hun er 4 år nu.

• #13   1. jul 2010 Hejsa Jeg har en ung vallak på 6 år som jeg har haft i 1/2 år nu.
    Ham er jeg SÅ glad for. Han har et super temperament.
    Han er vågen men ALDRIG dum og hvis han skulle blive bange for noget- når han så har set eller prøvet tingene en gang er der slet ikke mere pjat med ham. Meget fornuftig hest med super sind... Men måske rigtig nok med højden min er kun 166 cm - men passer fint til mig.
    Personligt syns jeg at mange køber alt for store heste.

Vi har startet 10 starter og i de 5 af vores starter har vi fået fra 70% til 73,5% i klasse la1-la4.
    De andre 5 klasser også la1-la4 har vi fået fra 65,5 % som det laveste og op til 70% ( se min profil)

• #14   1. jul 2010 Atnon er selvfølgelig efter DE NOIR....

• #15   1. jul 2010 Janni: Jeg kan jo kun sige hvad vi fik at vide af avlskomiten. Tror ikke de gider stå og lyve hvis det er fordi de syntes det er af en anden grund. Desuden er det jo et nåleøje at få en hingst igennem. I forhold til at lave en dh eller rdh hoppe.

• #16   6. jul 2010 Min Miss Dior er efter De Noir.

Lille fin hest, godt gående, super kælent temperament, det bliver næsten for meget.

• #17   9. jul 2010 Min dejlige dreng er også efter De Noir (: Han har et fantastisk temperament.

Kommentér på:
De Noir

Annonce